2009-09-22, 19:06
Medlem
Hej, min flickvän fyller 18 och känner att jag måste ge henne något speciellt. Någon som har några bra förslag?
Citera
2009-09-22, 19:07
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b33p
Hej, min flickvän fyller 18 och känner att jag måste ge henne något speciellt. Någon som har några bra förslag?

Örhängen, halsband, kläder...finns miljontals bra presenter. Frågan är dock vad hon har för intressen.
Citera
2009-09-22, 19:08
Medlem
flipdotcoms avatar
Ge henne något som hon kan använda när hon gör det hon är intresserad av.
Jag gav min en creative zen och ett fodral som man kan ha på armen när man
tex är ute och springer.

Och glöm inte: BLOMMOR.
Citera
2009-09-22, 19:09
Medlem
BagareBengts avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=644107
http://tinyurl.com/mmsduc
Citera
2009-09-22, 19:14
Medlem
En krogrunda.
Citera
2009-09-22, 19:36
Medlem
flextros avatar
Jag citerar FunkyCatso ifrån en annan tråd!

Citat:

Ett lite konstnärligt alternativ är att du låter gjuta av din egen penis till en silikonform som du sedan förvarar i frysen och successivt fyller med runksprut. När den är fylld till hälften så placerar du en stabil glasspinne mitt i. Sedan fyller du på med resten. Du får då en mycket originell och högst personligt utformad present. Du överräcker gåvan med orden: "Babe, om du inte orkar allt på en gång så kan du spara den i frysen... om du skulle sakna mig nån gång". Hennes hjärta kommer att smälta fortare än glassen, jag lovar.

I och för sig så kräver denna present en hel del förvägsplanering. Men du kan väl tänka på det till nästa gång.

Citera
2009-09-22, 20:31
Medlem
nitidas avatar
Om du är en givmild person,ge henne en dag tillsammans med dig där hon får välja vad ni ska göra, det kan va middag,bio,museum,promenad. Ja då får hon helt enkelt själv utforma sin dag och göra det bästa av den.
Du ska förstås betala det ni gör.

Är hon normal så väljer hon inte att spendera alla dina pengar

Själv har jag fått smycken och blivit väldigt glad.
Men ge gärna något mer spännande än ett halsband med hjärta tex.
Det ska va lite tanke bakom, något som passar hennes stil.
Citera
2024-08-26, 10:42
Medlem
slagskotts avatar
Jag kapar tråden lite.

Min dotter 15 årfyller på fredag och jag är inte hemma på födelsedagen, jag vet att Hon är jättebesviken och jag har dålig tid att komma på någon bra present.
Hon har likt alla andra idag precis allt, är det pengar ett går i ?
Citera
2024-08-26, 13:24
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Jag kapar tråden lite.

Min dotter 15 årfyller på fredag och jag är inte hemma på födelsedagen, jag vet att Hon är jättebesviken och jag har dålig tid att komma på någon bra present.
Hon har likt alla andra idag precis allt, är det pengar ett går i ?

Nu vet jag inte vad du har för ekonomi (det hade underlättat att vetat det ) Har hon "allt" är det bara en sak som gäller enligt mig - en upplevelse. Ex fallskärmshopp, flyga flygplan, en heldag på stan med olika aktiviteter etc.

// CC
Citera
2024-08-26, 15:11
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Nu vet jag inte vad du har för ekonomi (det hade underlättat att vetat det ) Har hon "allt" är det bara en sak som gäller enligt mig - en upplevelse. Ex fallskärmshopp, flyga flygplan, en heldag på stan med olika aktiviteter etc.

// CC

Hon får inte hoppa för mamma.
Budget Max tvåtusen men det måste innehålla något roligt, funderade på att rama in en bild med mig som jag tagit med något dumt filter på snapchat och sjunga happy birthday på kalaset genom telefon.
Du gav mig en ide, fallskärm går ju inte men klättring skulle nog funka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in