Har en MacBook Pro 13".. Har inte haft den länge och älskar den!
Dock finns det små saker som jag stör mig på
För det mesta när jag startar upp en program från docken och ikonen börjar hoppa så laggar det oftast i början. Den hackar i början sen hoppar den normalt. Vet inte varför jag stör mig på det, men det ser bara så laggigt ut, inte riktigt den mac-känslan man brukar få!
Datorn har också en tendens till att småhänga sig ibland. Den där jävla badbollen kommer upp i kanske 20 sekunder, sen kan man köra igen. När det var som värst hände det med 5-10 minuters mellanrum
ytterligare en grej jag stör mig på att mina systeminställningar är ganska sega. Det tar oftast lång tid för systeminställningar att ladda upp (och ikonen laggar vanligtvis också när man klickar på den xD) Det händer också ibland att undermenyerna har lång laddningstid. Så att ladda upp fliken skrivborde och skärmsläckare kan ibland dröja upp till 5 sekunder, detta är dock inte överdrivet vanligt.
Vet inte om jag är den enda som har detta problem, men ständigt kommer det smuts på skärmen, ser antingen ut som små hårstrån eller typ saliv eller som små skrapor i glaset
En annan funktion jag skulle vilja se är quicklook i stacks.
Så har ni några grejer ni stör er på hos er mac?