2009-09-22, 15:08
Medlem
The Beach boys avatar
Eller har hon naturligt väldigt stor rumpa?
Citera
2009-09-22, 15:20
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy

Den skall vara "original", dock borde hon skaffa sig ett personlighetsimplantat, maken till äcklig surfitta får man leta efter.
Citera
2009-09-22, 15:49
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:

Hon är bara oproportionerlig. Hennes feta häck är INTE attraktiv i verkliga livet.

Bakdel som en världsdel.
Citera
2009-09-22, 16:02
Medlem
abdituss avatar
Vem är Jennifer Loper?
Citera
2009-09-22, 16:05
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abditus
Vem är Jennifer Loper?
Stavfel,det ska stå Jennifer Lopez som du kan läsa om här http://en.wikipedia.org/wiki/J_lo
Citera
2009-09-22, 16:25
Medlem
Spelvins avatar
Vilken kvinna står näst i tur för dig att fråga om brösten/rumpan på? Är du kroppsfixerad på kvinnor? Åk ner till Köpenhamn och köp en hora, så kan du se hur en riktig kvinna ser ut utan kläder!
Om du ändå skall fortsätta, så är tipset Kim Kardashian, för hon har både stora bröst och gigantisk rumpa! Fast hon har bantat ner sig nu, hörde jag. Uppslag, du kan fråga om hennes viktminskning var gjord utan piller eller fettsugning.
Citera
2009-09-22, 17:04
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Den skall vara "original", dock borde hon skaffa sig ett personlighetsimplantat, maken till äcklig surfitta får man leta efter.

Har du förstahandsinfo Xallo? Tell us more!
Citera
2009-09-22, 17:10
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelvin
Vilken kvinna står näst i tur för dig att fråga om brösten/rumpan på? Är du kroppsfixerad på kvinnor? Åk ner till Köpenhamn och köp en hora, så kan du se hur en riktig kvinna ser ut utan kläder!
Om du ändå skall fortsätta, så är tipset Kim Kardashian, för hon har både stora bröst och gigantisk rumpa! Fast hon har bantat ner sig nu, hörde jag. Uppslag, du kan fråga om hennes viktminskning var gjord utan piller eller fettsugning.
Jag vet hur kvinna ser ut utan kläder.Jag har ju systrar om inte annat dessutom finns det naket i filmer Vad fan tycker du jag ska göra skriva en tråd om vilka kändisar som är plastik opererade.Jag håller mitt sexliv inom släkten förresten
Citera
2009-09-22, 17:16
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Jag vet hur kvinna ser ut utan kläder.Jag har ju systrar om inte annat dessutom finns det naket i filmer Vad fan tycker du jag ska göra skriva en tråd om vilka kändisar som är plastik opererade.Jag håller mitt sexliv inom släkten förresten

Håller du ditt sexliv inom släkten?
Citera
2009-09-22, 18:11
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Håller du ditt sexliv inom släkten?
Ja,men nu går vi On-topic.Tror du att det är fejk eller äkta.När man går ner i vikt så brukar rumpan bli mindre.Det finns ju även privatpersoner som lägger upp nakenbilder.Det finns till och med en tråd som heter nakenbloggar som man kan kolla om man vill se nakna människor och en del solar toppless.Dessutom har killar också rumpor.Jag tror att J Lo's rumpa är fejk.Först och främst därför att det är hollywood och alla plastikopererar sig där och därför och därför att den är stor och hon är smal.Om hon vore smal så borde den om den vore naturlig vara liten.
Citera
2009-09-22, 18:18
Medlem
Ratads avatar
Citat:

Läskigt.
Citera
2009-09-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelvin
HAHAHA håller med! Spelvin kanske kan skaffa sig ett eget stjärtimplantat?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in