2009-09-22, 13:09
Medlem
Mongouls avatar
Halloj!

VMware Fusion r ett program som anvnds fr att kra ett annat operativsystem samtidigt som man kr orginalet. det jag undrar ver r hur det gr att spela spel p VMware? funkar det?

jag tnkte p nyare spel d! och osx i brjan och sen windows i VMware! finns det ett bttre program n VMware?
Citera
2009-09-22, 13:10
Medlem
smurfehs avatar
Inte att rekommendera, kr bootcamp.
Citera
2009-09-22, 13:15
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
Inte att rekommendera, kr bootcamp.

men jag vill hellst slippa att starta om datorn nr jag byter, utan bara starta upp windows medans jag anvnder OSX, och bara g in i windows snabbt
Citera
2009-09-22, 13:32
Medlem
Nyare spel kommer det nog troligtvis inte att klara... inte bra iaf. beror p din dator, du kan ju dirigera ver processor kraft o ram o allt o stlla in hur mycket du vill ge ditt Virtuella operativsystem. Snackar du wow, o du har bra dator kanske det funkar. Men d snackar vi inte att det flyter... ;P
Citera
2009-09-22, 14:14
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gullungen
Nyare spel kommer det nog troligtvis inte att klara... inte bra iaf. beror p din dator, du kan ju dirigera ver processor kraft o ram o allt o stlla in hur mycket du vill ge ditt Virtuella operativsystem. Snackar du wow, o du har bra dator kanske det funkar. Men d snackar vi inte att det flyter... ;P

har nya Macbook pro unibody 13"
Citera
2009-09-22, 14:37
Medlem
Flrps avatar
Det r inget du ska gra, punkt slut. Antingen s startar du om in i Windows eller s kper du en billig speldator.
Citera
2009-09-22, 17:09
Medlem
_Fiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
Halloj!

VMware Fusion r ett program som anvnds fr att kra ett annat operativsystem samtidigt som man kr orginalet. det jag undrar ver r hur det gr att spela spel p VMware? funkar det?

jag tnkte p nyare spel d! och osx i brjan och sen windows i VMware! finns det ett bttre program n VMware?

det gr att kra spel via VMware men det r inget att rekomendera.
s jag mste tyvrr sga att du fr kra med bootcamp om du vill spela spel.
Citera
2009-09-22, 17:13
Medlem
Jag kr ofta spel via VMWare Fusion men de spelen jag spelar var p tapeten fr ett tiotal r sedan; allts, det r inget om du ska spela relativt nya spel, d ska du hellre partitionera hrddisken och kra Boot Camp som de andra sger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in