1. HV 71 - Modo 1 X 2
2. Skelleft. - Djurgård X 2
3. Växjö Lak - Brynäs 1
4. Linköping - Frölund 1 X 2
5. Luleå - Färjestad 1
6. Bofors - Leksand 1 X 2
7. Rögle - Tingsryd 1
8. Sundsvall - Västerås 1 X
Jag tycker inte att HV imponerar speciellt mycket, så Modo kan sprattla till lite. Djurgården tar en motivationsseger efter den sköna vinsten mot Växjö senast. Växjö är stenklar hemma mot Brynäs som saknar Järnkrok. Linköping - Frölunda kan gå hur som helst. Luleå är alltid hemmastarka och maler ner Färjestad trots att man har lite jobbiga avbräck. Bofors - Leksand kan också gå hur som helst. Rögle bör slå Tingsryd hemma. Sundsvall slåss för livet och lyckas gneta till sig minst en pinne hemma mot formstarka Västerås.
1. HV 71 - Modo 1 X 2
2. Skelleft. - Djurgård X 2
3. Växjö Lak - Brynäs 1
4. Linköping - Frölund 1 X 2
5. Luleå - Färjestad 1
6. Bofors - Leksand 1 X 2
7. Rögle - Tingsryd 1
8. Sundsvall - Västerås 1 X
Jag tycker inte att HV imponerar speciellt mycket, så Modo kan sprattla till lite. Djurgården tar en motivationsseger efter den sköna vinsten mot Växjö senast. Växjö är stenklar hemma mot Brynäs som saknar Järnkrok. Linköping - Frölunda kan gå hur som helst. Luleå är alltid hemmastarka och maler ner Färjestad trots att man har lite jobbiga avbräck. Bofors - Leksand kan också gå hur som helst. Rögle bör slå Tingsryd hemma. Sundsvall slåss för livet och lyckas gneta till sig minst en pinne hemma mot formstarka Västerås.
Jag tycker att det känns lite osäkert att spika Växjo.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!