• 1
  • 2
2004-01-02, 04:27
Medlem
D nya året

va rätt bra tjackad och nerrökt de 2 dagarna innan nyår drog den sista linan
vid 05 och sista bongen/jollen vid 11 på morronen tiden och va rätt speedad hela nyårsafton men festade loss på alkohol på kvällen...och jag blev riktigt full...
första gången jag testa o blanda röka o shaggy (en riktigt skön blanding)

God fortsättning på d nya året...dela gärna med er mer av eran nyår
peace
Citera
2004-01-02, 05:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Du är en sådan där "riktigt" rc torsk va?
Tycker du knaprar Rc lika mycket som jag röker cannabis & det är inte bra
nä inte direkt.. fast jag håller på att sluta röka brajj o nått måste man ju ha som hobby..
Citera
2004-01-02, 06:01
Bannlyst
Själv firade jag med en flaska vin, en 35:a vodka och en flaska skumpa. Dessutom hade jag varken sovit eller ätit på 32 timmar när jag satte igång att dricka, så needless to say så har jag inga minnen av vad som hände efter midnatt.

Mitt sista minne är när jag pratar med polisen vid midnatt, jag minns inte vad jag sa, men jag minns att jag pratade med dem. Efter det har jag bara fått saker och ting berättade för mig. Tydligen så hade gjort en rad mer eller mindre smarta saker, som att skälla ut folk helt utan anledning, sitta mitt på golvet i vardagsrummet och kasta hundralappar runt om mig, trillat ner för en trappa (hollywood style, har fortfarande ont i hela kroppen), skurit mig själv med en kniv på armen för att visa en person att jag var så jävla full att jag inte kände smärta, vilket jag tydligen inte gjorde, vomerat ner en kille och försökt försvara mig med fylle-aikido när han ville spöa skiten ur mig. Tydligen så fungerade det, otroligt nog, men det ledde till att jag blev utsläng från festen. Efter det så gick jag hem, två och en halv kilometer, utan skor. Jag hade med mig skorna, men jag var för full för att kunna ta på mig dem. Vaknade kl 11 i min säng och mådde skit.

Gott nytt år?
Citera
2004-01-02, 22:23
Medlem
som vanligt var det syra på nyår.
2½ lapp, plus en liten (ett glas typ) flaska champange samt en liten joppe, de sistnämda efter 12slaget...
var ute själv på landet med hagelgevär o yxa... hehe..
bästa set and setting man kan tänka siig...

god fortsättning.
Citera
2004-01-03, 00:09
Medlem
nyårsafton

Firade med mina syskonbarn, så första gången på rätt många år som man inte var påverkad på något sätt. men det var väl okej, trodde inte jag skulle tycka det, men men..tar igen det idag istället

God fortsättning på er.
Citera
2004-01-04, 17:39
Medlem
DaySleepers avatar
Jag satsade på knuda, alkohol och syra på det! Blev ett riktigt roligt nyår! Stod helt hänförd och tittade på fyrverkerierna klockan tolv - det var fanimej vackert!

Gott nytt år allihop - hoppas ni inte gav något dumt nyårslöfte som ni ändå inte kan hålla!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in