eftersom det redan finns en målvaktstabbe tråd så tänkte jag starta en tråd där vi postar videon på beundransvärda självmål, själv startar jag med att posta mitt favoritmål en riktig konstnär, Chris Brass
Jag rankar http://www.youtube.com/watch?v=8l6BHKF4tL0 som det "värsta" självmålet jag sett med tanke på läget det görs i. Det är andra matchen i ett dubbelmöte och det står 2-1. Då det blev 1-2 i första matchen är det således lika-läge och matchen är på väg mot förlängning när domaren blåser straff. Allt hopp verkar ute men målvakten gör en bra räddning på straffen, bara för att se sin lagkamrat stänka in bollen i krysset av oklara skäl. 3-1 och ridå...
eftersom det redan finns en målvaktstabbe tråd så tänkte jag starta en tråd där vi postar videon på beundransvärda självmål, själv startar jag med att posta mitt favoritmål en riktig konstnär, Chris Brass
Ger flashbacks från när man spelade fotboll som knatte. En kille i vårt lag gjorde en riktig soloräd och dunkade upp bollen i nättaket för att sedan göra målgest. Synd bara att det var fel mål. Han slutade spela fotboll efter det.