Citat:
Ursprungligen postat av AngelHacker
Jag tänker ofta på att jag ska ta självmord....
Men inte för att jag är någon fjortis som hamnat i depretion.
Eller att jag tycker att mitt liv är skit.
Det är inte alls så. Mitt liv är helt okej, jag har vänner, familj och nästan alla gillar mig. Har inte problem i skolan eller något sånt.
Utan jag känner hela tiden att jag kommer göra något dumt.
känns hela tiden som om vilken sekund som hälst. Skulle jag kunna göra en bomb och spränga skolan i små bitar!
Jag ligger ofta på kvällarna och planerar. Men som många tror ligger inte jag och planerar dagen som kommer. Utan var jag ska kunna plasera mig bäst för att kunna skjuta så många som möligt eller var jag ska lägga bomben för bäst effekt!
Men det är inte det värst.
Det är när jag blir arg.. Jag kan inte kontrolera mig utan jag gör det som faller mig in... jag har lärt mig att hålla ilskan inom mig... men det kommer ut i andra former av ilska.
Då är min fråga. Är jag farlig?
Du är helt frisk.
Det är helt normalt att ligga på kvällarna och planera hur man ska ha ihjäl andra människor.
Men för helvete, sök hjälp.
Har inte dina föräldrar märkt att du ibland "går" in i din egna värld?
Men du verkar vara sne på skolan.
Är det någon lärare som "pissat" dig i ansiktet lr?
Men som sagt sök hjälp, annars så blir du olycklig, ELLER så gör du någon annan olycklig.
Och NEJ, alla psykologer "pillar" sig inte i näsan och är helt oföstående, det finns dom som bryr sig.
Om inte annat, snacka med dina föräldrar, för det har du väl några?
Jag tycker bara att det verkar märkligt att inte dom märkt någonting, såsom du beskriver det så verkar du ju vara på bristpunkten.
Och om du är farlig?
Ja, både emot dig själv och andra.
/BOozer!!