• 3
  • 4
2009-10-16, 20:41
Medlem
zepofans avatar
Fan, jag trodde i min enfald att det skulle vara mindre socker i O'boy dark, men det var ju bara obetydligt. Jag skiter i att kpa den och gr riktig choklad i stllet.
Citera
2009-10-16, 22:17
Medlem
Hardstekts avatar
mrk choklad r fr krringar i klimakteriet.
Citera
2009-10-17, 11:38
Medlem
DevilGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
mrk choklad r fr krringar i klimakteriet.
Eller folk med smak
Citera
2009-10-30, 02:54
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aqqt
Varfr skulle man ha salmiaksmak p chokladdricka...? Bor herr'n mjligtvis i USA?

Salmiak r inte s vrst poppis utanfr Sverige och ngra andra nordeuropeiska lnder enligt min erfarenhet. Testa att bjuda en Japan p lakrisal... Jag hade bara tyckt det var intressant att testa Salmiakmjlk and that's it. Stark chokladmjlk (60%+ kakao) har jag redan favoriter inom som jag inte tror Oboy kan hota.
Citera
2009-10-30, 12:32
Medlem
claxors avatar
De fr man ju ta och testa!
Citera
2009-11-13, 14:30
Medlem
Racerbyces avatar
Smaken r okej, lite mer kakaosmak och det r ju inte fel. Men jag blev besviken p att pulvret ligger kvar i en menls hg p ytan och vgrar att sjunka ner/lsas upp som vanliga O'boy, trots att det str "lttlslig" p paketet.
Citera
2009-11-24, 18:48
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racerbyce
Smaken r okej, lite mer kakaosmak och det r ju inte fel. Men jag blev besviken p att pulvret ligger kvar i en menls hg p ytan och vgrar att sjunka ner/lsas upp som vanliga O'boy, trots att det str "lttlslig" p paketet.
Har du testat att ta i pulvret frst sen jttelite vtska, blanda och sen efter det r jmtb blandat s hller ud i resten av mjlken?
Citera
2009-12-21, 20:49
Medlem
sprututs avatar
dark lter intressant, har hrt att den ska smaka som chokladmjlk gjord p kakao, vilket jag tycker r goare n vanlig o'boy, gtt och inte behva blanda egen isf
Citera
2009-12-21, 21:52
Medlem
yoliflors avatar
Nej men snlla, kp inte O'boy Dark. Skiten lser inte upp sig med mjlken s man fr hlla p att vispa med skeden i typ en kvart annars fr man stora ckliga jvla klumpar med oboypulver. Frvrigt r det fan inte gott.
Citera
2009-12-22, 05:21
Medlem
Detta fr bli rets julklapp till farsan.
Han dricker inte Oboy men nu nr det kommit en ny smak kanske han ndrar sig
Citera
2009-12-22, 10:08
Medlem
Zinghos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ESS-Lund
Salmiak r inte s vrst poppis utanfr Sverige och ngra andra nordeuropeiska lnder enligt min erfarenhet. Testa att bjuda en Japan p lakrisal... Jag hade bara tyckt det var intressant att testa Salmiakmjlk and that's it. Stark chokladmjlk (60%+ kakao) har jag redan favoriter inom som jag inte tror Oboy kan hota.
Testa att bjuda Aussies pa djungelvral eller annat saltlakrits godis :P

Nej dark O'boy ar nog inget jag kommer att prova nar jag kommer hem till Sverige.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in