Fan, jag trodde i min enfald att det skulle vara mindre socker i O'boy dark, men det var ju bara obetydligt. Jag skiter i att kpa den och gr riktig choklad i stllet.
Varfr skulle man ha salmiaksmak p chokladdricka...? Bor herr'n mjligtvis i USA?
Salmiak r inte s vrst poppis utanfr Sverige och ngra andra nordeuropeiska lnder enligt min erfarenhet. Testa att bjuda en Japan p lakrisal... Jag hade bara tyckt det var intressant att testa Salmiakmjlk and that's it. Stark chokladmjlk (60%+ kakao) har jag redan favoriter inom som jag inte tror Oboy kan hota.
Smaken r okej, lite mer kakaosmak och det r ju inte fel. Men jag blev besviken p att pulvret ligger kvar i en menls hg p ytan och vgrar att sjunka ner/lsas upp som vanliga O'boy, trots att det str "lttlslig" p paketet.
Smaken r okej, lite mer kakaosmak och det r ju inte fel. Men jag blev besviken p att pulvret ligger kvar i en menls hg p ytan och vgrar att sjunka ner/lsas upp som vanliga O'boy, trots att det str "lttlslig" p paketet.
Har du testat att ta i pulvret frst sen jttelite vtska, blanda och sen efter det r jmtb blandat s hller ud i resten av mjlken?
dark lter intressant, har hrt att den ska smaka som chokladmjlk gjord p kakao, vilket jag tycker r goare n vanlig o'boy, gtt och inte behva blanda egen isf
Nej men snlla, kp inte O'boy Dark. Skiten lser inte upp sig med mjlken s man fr hlla p att vispa med skeden i typ en kvart annars fr man stora ckliga jvla klumpar med oboypulver. Frvrigt r det fan inte gott.
Salmiak r inte s vrst poppis utanfr Sverige och ngra andra nordeuropeiska lnder enligt min erfarenhet. Testa att bjuda en Japan p lakrisal... Jag hade bara tyckt det var intressant att testa Salmiakmjlk and that's it. Stark chokladmjlk (60%+ kakao) har jag redan favoriter inom som jag inte tror Oboy kan hota.
Testa att bjuda Aussies pa djungelvral eller annat saltlakrits godis :P
Nej dark O'boy ar nog inget jag kommer att prova nar jag kommer hem till Sverige.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!