Citat:
Ursprungligen postat av Cashguard
Det är en stor dag! Sverige möter Saudiarabien i fotboll, en match du sett fram emot i månader. Du fyller skafferiet med chips och kylen med öl och när matchen närmar sig bänkar du dig framför teven. Precis innan matchen börjar uppenbarar sig dock en ande som berättar att du precis när matchen är slut kommer att glömma att du någonsin såg den. När matchen pågår kommer du att ha roligt, men sekunden domaren blåser av kommer den för evigt försvinna från dit minne. Vad är då poängen med att titta på matchen? Skulle ni titta på matchen?
Byt ut matchen mot livet så förstår ni säkert vad jag försöker komma fram till. Man skulle kunna säga att livet är en enda lång minneslucka. Man har kul i stunden, men minns det inte när man är död. Vad motiverar oss att göra saker man inte ens kommer ihåg eller vet om när man är död? Varför begår vi helt enkelt inte kollektivt självmord?
Du var spermien som vann utav flera miljoner som såg/- och var likadan. Du och dina ända bröder/systrar är
din ras, schas om du inte gör något bättre med ditt liv, se till att göra något bra och sluta ta efter det du inte vill.
Med din levnadsstandard är det efterblivet att vara så
tragiskt tragisk som du är, se till att göra något med ditt liv, alltså det bara du vill, eftersom att du kunde ha haft otur, och kunde du haft
hiv.
Livet är inte en lång jävla minneslucka, när jag läste din text satt jag och bara sucka.
Det är såna som dig som måste ducka, och suga min kuk, gör nåt vettigt nu. Fuk yu - "
lul".