Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Går väl att hitta något liknande på IKEA. Det behöver väl inte vara exakt samma soffa?
Soffan ARILD från IKEA hade nog kunnat funka
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50121189
Stolarna kallas som sagt Barcelona. Äkta är dyra men det finns en hel drös kopior av varierande kvalitét.
Det ser ut som att han har rostfria strömbrytare. Det kostar en del men är ursnyggt.
Jag hade lagt in ett furugolv som jag såplutat eller vitlackat. Även polerat betonggolv hade gett liknande kännsla. Väggarna ska vara målade i målarvitt. I köket hade jag likt jag har i min egen lägenhet köpt en rostfri diskbänk med svetsade hoar och rostfri blandare. Luckor från Siematic alternativt ABSTRAKT från IKEA. Vitvaror i rostfritt likt de i Batemans kök kan du köpa från SMEG. Gaggenau hade också fungerat men SMEGs vitvaror liknar mer de som man återfinner i Batemans kök.
Vitlackerade dörrar (har du gamla så kan du lämna in dem på sprutlackering, det är inte så himla dyrt)
En TV från Bang & Olofsen, begagnade tjockvarianter finns på Blocket hyffsat billigt. Reciever, förstärkare, LP-spelare i rostritt samt mörka golvhögtalare. Kolla Hi-Fi klubben Denon Samt B & W kan nog duga som riktigt bra budgetalternativ. Stjärnkikaren har jag inte en aning om.