2009-11-04, 22:28
Medlem
Har jobbat med Boost, helt okej grabbar!
Citera
2014-09-30, 12:47
Medlem
Hur står det till med Boost Technical Power idag? Jag fick nämligen ett röstmeddelande från en Eva därifrån som påstod att jag sökt jobb hos dom via AF (vilket jag inte har, min handläggare kanske skickade iväg mitt Cv till dom...). Det är så att jag söker en lärlingsplats (som känns omöjligt) men när jg går in på deras hemsida blir man ju lite fundersam, den ser ju inte speciellt proffsig ut.

Hon nämnde i meddelandet att företagsägaren heter Kent Andersson, och han ville träffa mig redan imorgon (mer info. skulle jag få i ett mail som ännu inte kommit).
Citera
2021-01-17, 21:13
Medlem
HK1997s avatar
Någon som har erfarenhet av V*P Group AB eller eLink3d AB?

* = m

3 = e

Kom ihåg att jag fick ett samtal för över ett år sedan av en person som påstod sig ha jobbat på V*P Group AB samt att han hade mitt CV då jag tydligen sökt jobb hos dom något som jag inte hade något minne utav. Killen slutade på V*P och startade ett eget bemanningsbolag, Elink3d.

Ett år senare ringer han tillbaka samma vecka som jag lämnade mitt gamla arbete då jag inte fick lön utbetald. Helt plötsligt kommer denna för mig okända person med ett jobberbjudande. Har haft erbjudandet liggandes och han påstod sig inte veta något om tidigare händelse.

Låter misstänksamt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in