2021-10-02, 09:57
Avslutad
Varannan dag, på sommaren kan det bli oftare.
Citera
2021-10-09, 16:46
Medlem
flaess avatar
Mestadels blir det en gång per dag, när dagen går mot sitt slut. i sällsynta fall kan det bli två gånger, framför allt under sommaren om det råder värmebölja.
Citera
2021-10-13, 15:15
Medlem
En gång per dag. Efter jobbet, känns ofräscht annars när man ska dela säng med någon.
Citera
2021-10-19, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergochdal
Det är väl snarare att bada?
Håller me. Det är definitivt att bada.
Citera
2021-10-21, 04:42
Medlem
En gång per dag, varken mer varken mindre
Citera
2021-11-03, 10:39
Avslutad
Man känner sig onekligen fräsch och nöjd när man duschat men jag tycker själva duschandet är jobbigt, tidskrävande och kallt efteråt. Så duschar när jag luktar unket, vilket brukar bli var tredje-fjärde dag ungefär. Usch för mig... kanske borde skärpa mig, har ganska svettigt jobb oxå. Men finns ju deo att kladda på i lager 😬
Senast redigerad av snajjels 2021-11-03 kl. 10:45.
Citera
2021-11-15, 22:48
Medlem
Lillarapunzels avatar
Typ varannan dag (4 ggr/v), kan bli någon extra gång på sommaren om det är väldigt varmt och klibbigt, men tycker att min hud och hårbotten tar stryk om jag duschar för mycket.
Citera
2021-11-15, 23:04
Medlem
NeinChads avatar
2-3 gånger om dagen. Tvål använder jag däremot väldigt sällan. Nån gång varannan månad kanske eller något oftare om jag har smutsat ner mig med nån motorolja eller nåt. Oftast är det ju bara svett som ska bort.. Skrubbar rent kroppen och skalpen med grov tvättsvamp i stället. Tjejen tycker att jag luktar bättre än när jag använt tvål..
Citera
2021-11-15, 23:15
Medlem
hippilis avatar
Dusch varje kväll, vintern är det oftast bad på nån timme. Gör jag inget eller är krasslig varannan kväll.
Citera
2021-11-15, 23:16
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Medans jag pratade med några så upptäckte ( ) jag att många av dom duschar varje dag, ibland två gånger eller nästan varje dag. Det fick mig att känna mig lite som unge herr stinkig då jag duschar 2 gånger per vecka, om jag inte gör något fysiskt eller svettas.

Även på morgonen, varför? jojo, "svett,smuts,naglar" samlas på sängen har jag hört, men är knappast som det är en svinstia Och sedan har vi vinnarna, som duschar två gånger per dag ( ). Är det ni som inte är normala, eller jag? jag kan inte vara den enda .

Kan närmas att jag aldrig fått påpekat att jag stinker eller något rykte, men vem vet, det kanske sägs bakom min rygg

Varje dag duschar jag.
Citera
2021-11-16, 05:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeinChad
2-3 gånger om dagen. Tvål använder jag däremot väldigt sällan. Nån gång varannan månad kanske eller något oftare om jag har smutsat ner mig med nån motorolja eller nåt. Oftast är det ju bara svett som ska bort.. Skrubbar rent kroppen och skalpen med grov tvättsvamp i stället. Tjejen tycker att jag luktar bättre än när jag använt tvål..
Hur lång tid duschar du då? Använder du badsvamp av något slag?

Ser nu det andra du skrev...
Fy fan man. Så du använder inte duschtvål? Och jobbar som mekaniker då antar jag?

Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Varje dag duschar jag.
Samma här. Alltid på kvällen, max 3 innan jag ska lägga mig.

Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Dusch varje kväll, vintern är det oftast bad på nån timme. Gör jag inget eller är krasslig varannan kväll.
Har aldrig fattat det där med bad... Krasslig varannan kväll? Om du inte gör något av dessa menar du?
Citera
2021-11-16, 05:22
Medlem
NeinChads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assignment
Fy fan man. Så du använder inte duschtvål? Och jobbar som mekaniker då antar jag?
Haha nej fan, hade jag haft ett "smutsigt" jobb så hade jag nog varit tvungen att använda tvål oftare.

Andrew Anglin är min profet.
https://dailystormer.su/self-help-sunday-dont-be-a-foam-cuck-end-soap-use-now/
Senast redigerad av NeinChad 2021-11-16 kl. 06:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in