Beror lite på. Oftast duschar jag varje dag. Tvättar håret gör jag dock aldrig oftare än varannan. Ibland kan det dock hända att jag inte duschar, beror lite på vad jag gör under dagen.
beror ju helt på vad jag ska göra. duschar iallafall varje morgon innan skolan/jobbet. Sen om jag vet att jag bara ska vara hemma, så blir det oftast att man skiter i att duscha.
Oftast en gång på morgonen om jag inte har bråttom och sen en gång på kvällen efter träningen. De dagar jag tränar två pass så blir det tre duschar om dagen.
Efter gymmet eller när jag känner mig extra grisig. Blir väl 3-4 ggr/vecka.
Lite för lite antagligen, men som eftersom jag står för en så pass stor del av byråns fakturering så kan jag skita i vad arbetskamraterna tycker.
1 ggr per dag normalt sett. 2 ggr om jag har tränat. På helger kan det bli tre gånger. 1 gång på morognen. ytterligare en gång efter idrott och sen en gång till inann tex. utgång.
Minst en gång om dagen, var morgon. Duschar när jag tränat eller jobbat. Är jag bakis kan jag skita i att dusha.
De är då jag verkligen duschar!:P Man vill bara duscha av sig all äcklig rök och spritlukt
Duschar väll väll ca 6 gånger i veckan, ibland mer ibland mindre