verkar som att jag glömde svara på ditt inlägg men en recovery cd återställer alltså datorn som den var när du köpte den (inkl en massa gamla onödiga/skit program)
det är säkert 7 år sedan jag använde en sån här cd och jag har förträngt allt men det måste ju göras en formatering automatiskt när du stoppar i cdn. troligtvis lär det ju va den första frågan/valet man får upp eller så va det så att det funkar på samma sätt som med en vanlig windows cd, det kanske skiljer mellan tillverkarna
nej det måste inte göras en formatering automatiskt när man stoppar in cd:n. Det finns som ett gömt alternativ, det var därför jag blev lur plus att det är en recovery cd.
När man formaterar ryker ju allt från disken inklusive systemfilerna. Recovery = återställ.
Men självklart ska man kunna formatera systemdisken innan.
Lite "svammel"/säkerhets tänkande från min sida då jag inte vill att något ska gå fel nu. Har ju krånglat ett tag och nu när jag äntligen funnit den enda starka och rätta medicinen vore det ju milt sagt snöpligt om något krångel skulle leta sig in i bilden.
Återkommer när jag formaterat och installerat om allt...
Dock saknas fortfarande en BRA ROOTKIT REMOVER. Verkar nästan inte existera...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!