Citat:
Ursprungligen postat av Lilo
Kisen - återigen gör du en storm i ett vattenglas. Varför vänder du dig inte till moderatorn direkt (först) och frågar vad som står på istället för att försöka skapa en scen här med utropstecken och stora ord? Du gör en sådan stor grej av det lilla halmstrået och reaktionen är snabb, omedelbar och verkar föga genomtänkt. Sansa dig en smula istället!
Visst, jag var på väldigt dåligt humör när jag skrev det där, men jag står för det mesta jag sagt (men det var en stor portion ironi i det).
Till frågan, det jag vill ha sagt är; jag skulle uppskatta det VÄLDIGT mycket om alla moderatorer sade till mig innan ni börjar censurera det jag skriver. Det är allt för totalitärt beteende att inte säga ett ord innan det jag skriver tas bort. Det var 2:a gången på en månad som jag blev censurerad tror jag, vilket bidrog till min stora irritation (bägge gångerna utan ETT ord från moderatorerna som gjorde det). Därför kräver jag en ursäkt från den som gjorde det, speciellt eftersom jag rent formellt inte bröt mot någon regel (någon övertolkar visst det jag skriver väldigt mycket). En fråga om något + PM-request = olagligheter = censureras direkt. Tackar säger jag... en ursäkt var det, ja. Jag väntar...