2004-01-04, 12:49
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisen
Ok, tack, det var det enda jag behövde veta. Jag ska därför lämna detta forum!

Res i frid!
Citera
2004-01-04, 19:25
Medlem
kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av \gro
Varför denna ångest? Vi kommer inte att förlora någon medlem som bidrar med vettiga inlägg. Snarare förlorar vi ännu en som skräpar ner o klagar på självklarheter.

Precis, jag hoppas det bara är jag som tycker dessa trådar är ungefär lika meningsfulla som att äta skit eller nåt ...

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=92855
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=91730

Sen hoppas jag ingen annan än jag stör sig på frågor som kan förväntas från någon som inte passerat 15-år ännnu...

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=91524

SJÄLV har jag aldrig någonsin sagt att någon är bättre eller sämre än nån annan här på forumet, men eftersom någon tydligen tyckte sig vara bättre så ska jag givetvis böja mig för det och gå tillbaka till Lunarstorm där jag hör hemma, eller på nåt annat forum för mindre intelligenta individer som knappt kan stava till triangulering eller kemi.

TACK! Jag uppskattar din hjälp här och ska givetvis försöka hjälpa andra på detta ödmjuka sätt.
Citera
2004-01-05, 06:51
Medlem
Kisen - återigen gör du en storm i ett vattenglas. Varför vänder du dig inte till moderatorn direkt (först) och frågar vad som står på istället för att försöka skapa en scen här med utropstecken och stora ord? Du gör en sådan stor grej av det lilla halmstrået och reaktionen är snabb, omedelbar och verkar föga genomtänkt. Sansa dig en smula istället!
Citera
2004-01-05, 06:56
Awaiting Email Confirmation
\gros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisen
Precis, jag hoppas det bara är jag som tycker dessa trådar är ungefär lika meningsfulla som att äta skit eller nåt ...

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=92855
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=91730

Sen hoppas jag ingen annan än jag stör sig på frågor som kan förväntas från någon som inte passerat 15-år ännnu...

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=91524

SJÄLV har jag aldrig någonsin sagt att någon är bättre eller sämre än nån annan här på forumet, men eftersom någon tydligen tyckte sig vara bättre så ska jag givetvis böja mig för det och gå tillbaka till Lunarstorm där jag hör hemma, eller på nåt annat forum för mindre intelligenta individer som knappt kan stava till triangulering eller kemi.

TACK! Jag uppskattar din hjälp här och ska givetvis försöka hjälpa andra på detta ödmjuka sätt.

Du glömmer en sak: Det är inte jag som lämnar detta ställe och det är inte jag som gnäller och blir upprörd över att bli censurerad av uppenbara anledningar.

Vila i frid min gosse.
Citera
2004-01-05, 19:14
Medlem
kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilo
Kisen - återigen gör du en storm i ett vattenglas. Varför vänder du dig inte till moderatorn direkt (först) och frågar vad som står på istället för att försöka skapa en scen här med utropstecken och stora ord? Du gör en sådan stor grej av det lilla halmstrået och reaktionen är snabb, omedelbar och verkar föga genomtänkt. Sansa dig en smula istället!

Visst, jag var på väldigt dåligt humör när jag skrev det där, men jag står för det mesta jag sagt (men det var en stor portion ironi i det).

Till frågan, det jag vill ha sagt är; jag skulle uppskatta det VÄLDIGT mycket om alla moderatorer sade till mig innan ni börjar censurera det jag skriver. Det är allt för totalitärt beteende att inte säga ett ord innan det jag skriver tas bort. Det var 2:a gången på en månad som jag blev censurerad tror jag, vilket bidrog till min stora irritation (bägge gångerna utan ETT ord från moderatorerna som gjorde det). Därför kräver jag en ursäkt från den som gjorde det, speciellt eftersom jag rent formellt inte bröt mot någon regel (någon övertolkar visst det jag skriver väldigt mycket). En fråga om något + PM-request = olagligheter = censureras direkt. Tackar säger jag... en ursäkt var det, ja. Jag väntar...
Citera
2004-01-05, 19:16
Medlem
kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av \gro
Du glömmer en sak: Det är inte jag som lämnar detta ställe och det är inte jag som gnäller och blir upprörd över att bli censurerad av uppenbara anledningar.

Vila i frid min gosse.

So? Det är tydligen uppenbart att om man råkar formulera en mening så att det kan övertolkas som något olagligt, så är man genast en regelbrytare.
Citera
2004-01-05, 19:36
Medlem
Har jag förstått det rätt? Det är ok att fråga på vilka ställen man kan köpa droger men inte OM man kan köpa?

En stilla undran. Hur stor chans är det att man av ren nyfikenhet vill veta var det säljs droger?
Det är härligt med dubbelmoral! Fråga vad ni vill, men skriv inte det rakt ut för då förstår moderatorerna vad du menar.....jisses...och då blir man varnad!
Citera
2004-01-05, 22:29
Medlem
kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokohama
Har jag förstått det rätt? Det är ok att fråga på vilka ställen man kan köpa droger men inte OM man kan köpa?

En stilla undran. Hur stor chans är det att man av ren nyfikenhet vill veta var det säljs droger?
Det är härligt med dubbelmoral! Fråga vad ni vill, men skriv inte det rakt ut för då förstår moderatorerna vad du menar.....jisses...och då blir man varnad!

Ja, visst är det härligt med dubbelmoral och underförstådda meningar, men om man ska börja tolka allt som något kriminellt blir det knappt nåt kvar ju

Man kan ju inte hålla på och spekulera i vilka syften personer har när de skriver nåt hela tiden, utan man får ta censurera de olagligheter som är skrivet i klartext, inget annat.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in