Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Att alla moderatorer alltid skall reagera exakt likadant kommer aldrig att hnda. Dels är vi bara människor, dels är varje fall unikt och måste bedömas som sådant. Om du står anklagad för ett brott i en domstol så får du ju inte automatiskt ett straff, utan man går igenom en lång process som syftar till att bedöma vilken påföljd som är lämplig. Lite på samma sätt är det att moderera.
Vilken "jävla" skillnad du. Fattar du (ni) inte vad jag menar så synd för dig (er).
På vissa forum här kan man ju skriva : Det är slut på röka i min stad & ingen jag känner vet något. Finns det några bra platser att där flummare träffas så skicka ett PM.
IDIOTER!
Det är en köp/Sälj annons ju. Detta blev så vanligt i cannabis forumet att det nu finns en FAQ.
När man sedan skriver samma sak i extacy forumet så försvinner tråden snabbt som fan!
Ok, du är inte modd i cannabis forumet men ni måste väl fan snacka med varandra? Det står ju regler innan man kommer till forumet & dom är väl för alla forumdelar?
Diskutera detta vidare ni modds & kom inte dragandes med massa paraleller med advokater osv. för det liknar inte varandra för 5 öre!
Har ni regler så får ni fan efterfölja dom eller skita i dom.