2009-09-19, 07:32
Medlem
jugbandbluess avatar
Någon som vet om det finns en sån? Mina blåingar blir alltsomoftast krossade där dom ligger i min plånka och ibland händer det att dom trillar ut när jag ska betala i en affär (=pinsamt).
Citera
2009-09-19, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Någon som vet om det finns en sån? Mina blåingar blir alltsomoftast krossade där dom ligger i min plånka och ibland händer det att dom trillar ut när jag ska betala i en affär (=pinsamt).

Skär ett snitt inne i plånboken där vid korten sen försöker du göra de så stort du vill ha de, sen äre bah lägga dom i plast o ha där. eller nå dylikt
Citera
2009-09-19, 12:01
Bannlyst
Tänk efter lite så ska du se att det löser sig.
Citera
2009-09-19, 12:55
Medlem
RallyRallys avatar
Plasten från ett ciggpaket, ner med tabletterna, snurra runt och ner i mynt facket
Citera
2009-09-19, 13:09
Medlem
OT: Detta är inget säkert sätt om man försöker gömma för polisen, de hittade mina piller där när jag hamnade i häktet men de missade min högra sidoficka så det blev en avslappnad vistelse i häktet med ett alprazolamrus.
Citera
2009-09-19, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
OT: Detta är inget säkert sätt om man försöker gömma för polisen, de hittade mina piller där när jag hamnade i häktet men de missade min högra sidoficka så det blev en avslappnad vistelse i häktet med ett alprazolamrus.
Soft me lite Alpra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in