2009-09-18, 23:47
Medlem
Tja!

Jag vet att det här inte är något support-forum egentligen men jag måste testa då jag inte kunnat få hjälp någon annanstans. Det är så att min 42"LG3000 helt sonika slutade visa bild för några timmar sen. Ljudet fungerar dock. När det här började så avgav TVn en rätt skumm lukt, lite som bränd plast, dock inte så starkt.
Har någon en aning om vad man kan göra?
Citera
2009-09-19, 00:09
Medlem
alackofcolors avatar
Antar att den är helt gången... Du får kontakta support imorgon om det är öppet, och om du har garanti/försäkring så löser det väl sig. Om jag vart du hade jag bara stängt av tvn och inte använt den mer, även om bilden skulle komma tillbaka lite senare. Verkar ju inte så bra om det luktar bränt?
Citera
2009-09-19, 00:32
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abeo
Tja!

Jag vet att det här inte är något support-forum egentligen men jag måste testa då jag inte kunnat få hjälp någon annanstans. Det är så att min 42"LG3000 helt sonika slutade visa bild för några timmar sen. Ljudet fungerar dock. När det här började så avgav TVn en rätt skumm lukt, lite som bränd plast, dock inte så starkt.
Har någon en aning om vad man kan göra?

Det är klart att det är ett support-forum, men tyvärr så är det nog helt enkelt så att TV:n lämnat in sas. Om TV:n vägrar att ge bild oavsett vilken källa (DVD, Video, Dator osv) man väljer så talar det mesta för hårdvarufel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in