2009-09-18, 23:47
Medlem
Tja!

Jag vet att det hr inte r ngot support-forum egentligen men jag mste testa d jag inte kunnat f hjlp ngon annanstans. Det r s att min 42"LG3000 helt sonika slutade visa bild fr ngra timmar sen. Ljudet fungerar dock. Nr det hr brjade s avgav TVn en rtt skumm lukt, lite som brnd plast, dock inte s starkt.
Har ngon en aning om vad man kan gra?
Citera
2009-09-19, 00:09
Medlem
alackofcolors avatar
Antar att den r helt gngen... Du fr kontakta support imorgon om det r ppet, och om du har garanti/frskring s lser det vl sig. Om jag vart du hade jag bara stngt av tvn och inte anvnt den mer, ven om bilden skulle komma tillbaka lite senare. Verkar ju inte s bra om det luktar brnt?
Citera
2009-09-19, 00:32
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abeo
Tja!

Jag vet att det hr inte r ngot support-forum egentligen men jag mste testa d jag inte kunnat f hjlp ngon annanstans. Det r s att min 42"LG3000 helt sonika slutade visa bild fr ngra timmar sen. Ljudet fungerar dock. Nr det hr brjade s avgav TVn en rtt skumm lukt, lite som brnd plast, dock inte s starkt.
Har ngon en aning om vad man kan gra?

Det r klart att det r ett support-forum, men tyvrr s r det nog helt enkelt s att TV:n lmnat in sas. Om TV:n vgrar att ge bild oavsett vilken klla (DVD, Video, Dator osv) man vljer s talar det mesta fr hrdvarufel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in