2009-09-18, 20:05
Medlem
huyhonas avatar
Tjena

Är det någon som har eller vet var detta klipp finns när david fredriksson (hv71)
Knockar calle gunnarsson (lhc)

Måste verkligen hitta det. det är nog den goaste knocken någon i hv71 någonsin gjort så snälla hjälp mig
2009-09-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huyhona
Tjena

Är det någon som har eller vet var detta klipp finns när david fredriksson (hv71)
Knockar calle gunnarsson (lhc)

Måste verkligen hitta det. det är nog den goaste knocken någon i hv71 någonsin gjort så snälla hjälp mig

Fyfaan som en stolt lhc:are skämdes man verkligen över den såkallade "knocken".. Han petade bara gunnarsson i ansiktet och han säckar ner... Pinsamt.
2009-09-19, 20:01
Medlem
Jag trodde att det var Ledin som däckade Gunnarsson. Varje gång jag läser om Gunnarsson på nyhetssidorna att han försöker ta en plats i Toronto så undrar jag hur han ska klara sig. Han ramlar ju ihop så lätt.
2009-09-19, 20:42
Medlem
Hittade bara en artikel om den så kallde TOTALDÄCKNINGEN.
Förstår inte riktigt ordvalet av TS, då betydligt värre smällar som leder till att en spelare TOTALDÄCKAR delats ut i elitserien.

Och Gunnarsson klarar sig nog bättre i Toronto än vad Fredriksson skulle gjort. En spelare som med sådan skadedrabbning och dålig uthållighet som Fredriksson besitter har väl sällan skådats!

Florerar mycket rykten bland HV71:s fans om att han super ganska hårt också. Länk
2009-09-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanchez
Har han lagt av med ishockey?
Fredriksson står uppskriven som förlust i HV71:s trupp pga. långtidsskada. Länk

Han har kanske gjort sitt i elitserien, vem vet. Men att kämpa med både långtidsskada och alkoholproblem... nja, honom ser vi nog inte mer av.

Gunnarsson däremot går ju en lysande framtid till mötes!

Citat:
den goaste knocken någon i hv71 någonsin gjort

Exempelvis Ward och Törnberg har väl delat ut betydligt saftigare smällar än den Fredriksson gav Gunnarsson?
2009-09-22, 01:39
Bannlyst
hockeyligan.se

kolla sen på klippet "lhc -hv71" där finns det
2009-09-22, 14:23
Medlem
Citat:
När du ser fredrikssons smäll kommer du tappa hakan
Vad jag kommer ihåg så var Gunnarsson snabbt på benen igen, och blev således inte TOTALDÄCKAD av smällen.

Och jag står fortfarande fast vid påståendet att HV-spelare delat ut hårdare smällar/tacklingar än den.

Citat:
Ursprungligen postat av azeuz
hockeyligan.se

kolla sen på klippet "lhc -hv71" där finns det

Vad menar du? Det klippet är ju från gårdagens match
2009-09-23, 15:44
Medlem
Klaemmys avatar
Det tog mig max 5 minuter att göra lite nödvändig research (dvs ta reda på vilken match det var) samt att sedan gräva fram klippet från arkivet på hockeyligan.

http://tvarchive.hockeyligan.se/main.aspx?level=hl_0708 -> Finalmatch 1 LHC-HV71 6-4, 2.21 in i klippet.
2009-09-27, 00:11
Medlem
huyhonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaemmy
Det tog mig max 5 minuter att göra lite nödvändig research (dvs ta reda på vilken match det var) samt att sedan gräva fram klippet från arkivet på hockeyligan.

http://tvarchive.hockeyligan.se/main.aspx?level=hl_0708 -> Finalmatch 1 LHC-HV71 6-4, 2.21 in i klippet.

tack mannen!! äntligen alla checka in klippet nu så ska ni få se vad jag snackar om
2009-09-27, 10:08
Medlem
Citat:
tack mannen!! äntligen alla checka in klippet nu så ska ni få se vad jag snackar om

Den är fortfarande väldigt larvig....
2009-09-27, 12:39
Medlem
SweTechs avatar
TS har fått sin fråga besvarad.
Tråd låst och liknande frågor hänvisas till google, hockeyligan och youtube.

//Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in