Citat:
Ursprungligen postat av WhoAmI
Gabriel Hanzon, din attityd är tråkig. För mig är FB ett forum för alla sorts åsikter. Om man inte gillar klotter så ska man självklart kunna framföra det, men det är inte det som varningen handlar om.
Anledningen till att jag kommenterar ditt inlägg är egentligen att dina ordval gör mig spyfärdig. Jag tänker till exempel på fraser som helt sunt, förpestar våra städer, och påföljden som verkar lämplig.
Gabriel, du vet att det finns andra forum och newsgroups man kan besöka om man vill diskutera med människor som har sunda åsikter?
Efter att ha läst en del av dina genomtänkta åsikter i andra trådar, kan jag till exempel rekomendera dig comp.lang.java.advocacy.
Du verkar ju ha missuppfattat allt (kanske med flit). Själva grejen är ju att om man har åsikter som går stick i stäv med graffitipajasarnas åsikter så blir man censurerad och till och med varnad. Jag säger inte att jag eftersträvar sunda åsikter. Jag säger enbart att det är sunt att hata de som förstör för en.
Jag kan efter att ha läst några av dina poster förstå att du har, i alla fall, halva foten inne i banditträsket. Därför tycker jag att
din attityd är tråkig främst i och med att hela ditt inlägg går emot sig självt. Din åsikt är att man får ha åsikter om allting, men om man har åsikter om dina pajasvänner så har man tråkig attityd?
Tack som fan för usenettipset förresten. Givetvis visste jag inte att detta inte är det enda forum internet har att erbjuda. Inte heller kände jag till att java är ett av mina större intressen. Däremot vet jag inte hur jag ska hantera länken du gav mig. Öppnar man den med winamp eller notepad?