2009-09-18, 10:57
Medlem
Godmorgon.

Var ni inte närvarande när Moses delade ut hjärnor?
Hur fan kan ni tro att det är de själva som medverkar i sexscenerna.
Men jag ska inte vara så dryg, ni kan ju vara barn.

Videon är ett resultat av flera veckors intensivt efterarbete. Så, nu slipper ni undra mer.
Citera
2009-09-18, 10:57
Medlem
srgmntls avatar
aaah, härligt att det börjar röra sig i tyskland igen (läs rammstein, inte ett fjärde rike eller motsvarande)! Kontrovers är bara trevligt och om man går in på rammsteins hemsida får man en skön snabb flash av deras hmm kroppar, lite gay, lite she-male och en rosa pudel. Rammstein tar sig inte på så stort allvar så jag ger tummen upp för porrvideos och anspelan på bratwursts och liknande
Citera
2009-09-18, 12:28
Medlem
Meneross avatar
Efter åtskilliga år som Rammsteinfan, så har jag vant mig vid deras.. ovanliga metoder.

Det var några år sen jag lyssnade på dom som mest, men den nya skivan ska ju självklart lyssnas in rejält. Den nya videon, ger mig inget hopp. Jag tror att Rammstein har, rent ut sagt, gått åt helvete. Videon är ju askul, men låten är ju ganska kass, iaf texten.. Inte för att deras texter någonsin varit smarta, men detta är fanimej extremt..
Citera
2009-09-18, 12:43
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meneros
Efter åtskilliga år som Rammsteinfan, så har jag vant mig vid deras.. ovanliga metoder.

Det var några år sen jag lyssnade på dom som mest, men den nya skivan ska ju självklart lyssnas in rejält. Den nya videon, ger mig inget hopp. Jag tror att Rammstein har, rent ut sagt, gått åt helvete. Videon är ju askul, men låten är ju ganska kass, iaf texten.. Inte för att deras texter någonsin varit smarta, men detta är fanimej extremt..
Håller med. Värdelös text. Men dock var melodin härlig.

F.Ö så var videon kanske lite överdriven Förstår verkligen att aftonhoran reagerar. De har all rätt att göra det(för en gångs skull).

Å andra sidan kanske de bara ville göra något extremt för att få uppmärksamhet. Komma ut i media. De har väl märkt att post-hardcore tagit över.
Senast redigerad av The Crash 2009-09-18 kl. 12:45.
Citera
2009-09-18, 15:30
Medlem
Dasseborgs avatar
"You got a pussy, I have a dicke, let´s do it quick"
Kan man få den som ringsignal till mobilen snart?
Citera
2009-09-18, 15:55
Medlem
Jag trodde fan inte mina ögon när jag såg den här. Även om en polare berättat om den tog det ändå en bra stund innan jag fattade vad som hände från att knullandet hade börjat. Vilken jävla video.

Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag är en gammal Rammstein-dyrkare sedan många år, och jag står verkligen helt handfallen inför huruvida det här är genialt eller fullkomligt bedrövligt.

Det här tål verkligen ett grundligt genomtänkande...

Medhålles.
Citera
2009-09-18, 16:05
Medlem
Tolvans avatar
Riktigt trevligt att se en musikvideo med happy ending efter alla år av insinueringar
Citera
2009-09-18, 17:35
Medlem
hiPts avatar
Tycker inte den var så farlig, förutom dom sista 20-30sec kanske.
Tycker dock inte den var så bra och Rammstein har gjort bättre saker.
Citera
2009-09-18, 18:31
Medlem
Inanimateds avatar
bra melodi - intetsägande text
Citera
2009-09-18, 19:30
Medlem
ParanoXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasseborg
"You got a pussy, I have a dicke, let´s do it quick"
Kan man få den som ringsignal till mobilen snart?
http://rapidshare.com/files/28185878...ingsignal_.mp3

För övrigt är det en skön låt som fastnar på hjärnan.
Citera
2009-09-18, 20:29
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gusteno8
Fan, låten blir ju skönare när man lyssnar lite mer på den, dock HATAR jag när står där vid mikrofonerna och musiken slutar o han "pratar" You have a pussy... bla bla bla"

Annars tror ja som jag sa tidigare att den kan bli skön live, när musiken stannar och publiken skriker " You have a pussy!"

Sen undrar ja varför Flake har tuttar..
Sexigt!

http://i37.tinypic.com/jayolw.jpg
Citera
2009-09-18, 21:05
Medlem
MisterToms avatar
Kawax och Wrath får varsin tillsägelse för OT. Detta är TREDJE och sista påminnelsen: Detta är INTE ett musikforum! Tråden låses omedelbart om ni inte slutar prata musik. /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in