• 1
  • 2
2003-12-29, 22:20
Medlem
Libidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
jag har en sådan där kramplösande grej att stoppa upp därbak , fick den till min son när han hade feberkramper och de inte cisste vad det var
Vad menar du?
Citera
2003-12-29, 22:27
Bannlyst
Citat:
jag har en sådan där kramplösande grej att stoppa upp därbak , fick den till min son när han hade feberkramper och de inte cisste vad det var

Det är antaligen stesolid, läs på förpackingen om du har nån.. en liten pump som man stoppar på nån grej som man ska köra upp i röven..
Citera
2003-12-29, 22:31
Medlem
Libidos avatar
Men jag måste tappat tråden fattar inte vad det ena har att göra med det andra
Citera
2003-12-29, 22:39
Medlem
LadyTieras avatar
någon annan pratade om rektalt kramplösande, kom på att jag hade nåt sådant tjaffs i mitt medicinskåp..
men det heter..

Diazepam Desitin klyzma 5 mg
Citera
2003-12-29, 22:42
Medlem
Libidos avatar
OK är lite trög kanske var dock inte bara vad du skrev som gjorde mig förundrad. men jag går väl och lägger mig då
Citera
2003-12-30, 00:38
Bannlyst
Citat:
någon annan pratade om rektalt kramplösande, kom på att jag hade nåt sådant tjaffs i mitt medicinskåp..
men det heter..

Diazepam Desitin klyzma 5 mg

Precis, och det är som stesolid..
Citera
2003-12-30, 08:21
Bannlyst
Allt som går att snorta går i regel att ta rektalt också, då substanserna i båda fallen tas upp av de små blodkärlen på båda ställen. Nackdelarna är att vissa substanser irriterar slemhinnorna, och i vissa fall torkar ut dem, vilket inte är så trevligt.
Citera
2003-12-30, 10:46
Medlem
vet att många som tar opiater i piller form spyr upp dom..därför kör man upp dom i röven..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in