• 1
  • 2
2004-01-01, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaterLater
märkligt hur individuellt det är med hbw. jag har alltid tagit 5 frön och haft rätt intensiva resor, enda gången det inte var bra var när jag åt dem efter att ha varit ute och druckit innan.

Det verkar skilja från gång till gång också. Jag gjorde ett extrakt på 10 frön som 5 personer delade på. Samtliga fick en 12-timmarstripp jämförbar med vilken syra som helst tydligen. Fast det är klart, fröna är ju inte direkt standardiserade om man säger så. Vissa frön kanske innehåller skitmycket LSA medan andra frön i batchen innehåller mindre. Det beror ju på växtcykler, väder, gödning, vind osv.
Citera
2004-01-01, 20:02
Bannlyst
Jag har 10 frön liggandes, som ska testas lite in i framtiden.
Hade tänkt extrahera och ta alla, det ska ju motsvara en ganska hög dos, men när man hör att två kan räcka så undrar man, hur mycket av extraktet ska jag ta första gången tycker ni? Får man nån chans att fylla på om det tar dåligt?
Citera
2004-01-02, 06:17
Bannlyst
mjo.. det kanske tar ett tag.. Men jag kände faktiskt ingenting på fröna knappt.. inte vad jag vet iaf.. och då åt jag 10s.t isf måste jag haft en jäkla otur me dem jag fick 8).. Fast vet inte om jag vill slänga ut 200kr igen för att testa :/
Citera
2004-01-02, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av panic
mjo.. det kanske tar ett tag.. Men jag kände faktiskt ingenting på fröna knappt.. inte vad jag vet iaf.. och då åt jag 10s.t isf måste jag haft en jäkla otur me dem jag fick 8).. Fast vet inte om jag vill slänga ut 200kr igen för att testa :/

Ursäkta, men vem fan tar 200 spänn för 10 frön? Låter som rena rånet.
Hos mig ger du ju inte mer än 98:- inkl frakt för ett pack av High Q-frön.
Citera
2004-01-03, 02:49
Medlem
bjuks avatar
Jag har glufsat HBW två gånger och båda gångerna har dem funkat finfint. Tror dock att det var bättre frön första gången än andra gången jag testade. Fast det kan ju ha att göra med att första gången sprang jag omkring och rörde mig väldigt mycket. Smög omkring i skogen och trodde mig vara nån hybrid av Forrest gump och Kung Pow i vietnam kriget. Låter lite konstigt kanske men jag hade verkligen skitkul Andra gången så låg jag bara hemma i en kompis soffa och kollade på taket, det var konstigt. Men inte lika konstigt. Håller på och vattenextraherar 7 frön nu som jag har tänkt att konsumera vi får se hur det fungerar.

take care !
Citera
2004-01-04, 04:37
Medlem
Psykozs avatar
Skriv din analys av händelsen senare också!

Kanske tar och testar HBW... Hmm... Who knows.
Men jag ifrågasätter fortfarande, tänker om jag får för mig värsta cp grejan och hela trippen blir fuckt up
Citera
2004-01-04, 19:03
Medlem
Nemesis1s avatar
Se till att ha rätt set & setting då... Se till att hålla dig i en trygg och bekant miljö...
Citera
2004-01-05, 04:57
Medlem
bjuks avatar
jadå det löser sig väl Set & Setting är ju inte SÅ JÄTTEVIKTIGT när man tar hbw.. eller det beror ju på kvaliteten jag har ju tagit det två ggr förrut å det har varit lugnt. Tror att det är viktigare om man är med rätt personer än var man är. Faktiskt. Men kanske lika bra man vänjer sig med att fixa settings innan man går på tyngre grejjer .. eller nått
Citera
2004-01-05, 06:03
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag tycker set & setting är viktigt t.o.m. när det gäller lätta saker som marijuana... Även om det inte är särskilt farligt att vara stenad få "fel" ställe kan man inte njuta lika mycket av det...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in