2009-09-16, 21:25
Medlem
Blaze.s avatar
Tjenare.

Är det bara jag som ser fram emot Just cause 2 nått så in i helvete!? Även om Just cause 1 sög rätt hårt efter ett tag så verkar 2:an så jääävla imba. Realise datumet till detta spel är ännu inte klart men kommer någon gång 2010...
Är det någon som vet om det finns något demo till PC eller xbox 360 som man kan ladda ner? Är övertaggad och måste testa det!

Gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=nMt_x1_ct2Y & http://www.youtube.com/watch?v=8BOtdFUDdFI

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=P8oDOONsW_o

Hemsida: http://www.justcause.com/
Senast redigerad av Blaze. 2009-09-16 kl. 21:32.
Citera
2009-09-16, 22:08
Medlem
Farbror Fazers avatar
Gillar inte grapplinghooken, alldeles för överdriven
Citera
2009-09-16, 22:26
Medlem
Blaze.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Gillar inte grapplinghooken, alldeles för överdriven

ah lite men det är kul också :P Speciellt grafiken och den stora ytan och miljön är sjukt nice!
Citera
2009-09-16, 22:34
Medlem
ninjatorrents avatar
Ser rätt okej ut men jag tror att man kommer tröttna på det lika snabbt som 1an /: Är det inte svenskar som har utvecklat spelet `????
Citera
2009-09-16, 23:52
Medlem
Bryshans avatar
Ähh fan, jag är skit taggad. 1an var väl ett ok lir inte mer men oerhört roligt sandlådespel!! Jag är övertygad om att 2an kommer bli minst lika rolig att leka runt på. Sen ser det väldigt fint ut.

Grapplingen är väldigt överdriven, vilken ger en hög underhållningsfaktor. Ni som spelat 1an har väl ändå förstått att allt inte riktigt går rätt till i Just Cause, mycket är överdrivet och wierd, men KUL!

edit: aa de e svenskar som utvecklar spelet!
Citera
2009-09-17, 00:17
Medlem
Avstängbs avatar
Usch, hatar konsol..
Se bara hur fördummat allt ser ut..
Fullständig autoaim är så klart standard.. Ett knapptryck och du kan kolla på hur gubben utför 100 rörelser och annat utan att du behöver göra något själv.. Allt är så automatiskt som möjligt för att även efterblivne Pelle 13 ska kunna förstå sig på skiten.
Att gubben flyger runt med en fallskärm som tycks vara driven av någon slags jetmotor var nog det fulaste också.. ingen som helst realism..
Citera
2009-09-29, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avstängb
Usch, hatar konsol..
Fullständig autoaim är så klart standard.. Ett knapptryck och du kan kolla på hur gubben utför 100 rörelser och annat utan att du behöver göra något själv.. Allt är så automatiskt som möjligt för att även efterblivne Pelle 13 ska kunna förstå sig på skiten.
Att gubben flyger runt med en fallskärm som tycks vara driven av någon slags jetmotor var nog det fulaste också.. ingen som helst realism..

Nej och hur fan tror du att ett spel skulle se ut som var totalt baserat på verkligheten?

GTA IV är inte heller så jävla verkligt, men inte fan hör jag folk som klagar på det spelet för det är ju så jävla bra.

Förövrigt tror jag att Just Cause 2 kommer att äga och bli ett riktigt underhållande spel.
Citera
2009-10-01, 15:29
Bannlyst
Gameplay video

Jag hittade den här videon på market place till Xbox 360.

http://www.youtube.com/watch?v=_hUiQXluKbk

Måste säga att det ser jävligt snyggt, coolt och underhållande ut.
Citera
2009-10-01, 16:56
Medlem
kristoes avatar
Längtar till 2an? Nej för satan!
Aldrig lirat sämre spel än Just Cause.
Efter andra lilla byn man "befriar" slutade jag spela.
Så jävla tråkigt lir, direkt när man landar på stranden där i början och har skjutit sina första skurkar blir det ju dödstråkigt..
Citera
2009-10-01, 17:20
Medlem
breakalegs avatar
Har inte spelat ettan, men tvåan ser riktigt lockande ut. Smått häftigt system med fallskärmen kombinerad med grappling-hooken.
Citera
2009-10-01, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avstängb
Usch, hatar konsol..
Det kommer till PC också.
Citera
2009-10-06, 21:30
Medlem
_abous avatar
Har längtat efter det här spelet något så enormt, och snart kommer det!
Det är verkligen inte realistiskt, och ettans uppdrag kan jag inte ens uttala mig om, körde aldrig något av dom. Trots det har jag nog över 100 speltimmar på det här spelet. Sno ett flygplan, loopa omkring nära träden, stiga ovan molnen, kasta sig ut, dyka genom luften för att veckla ut fallskärmen i sista stund, landa på en bergstopp, basejumpa ner längs bergväggen tills man är farligt nära träden, fälla ut fallskärmen och segla längs den underbara djungeln tills man når kusten, stuntjumpa till en båt.. Ja, ni som fattar fattar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in