2004-01-01, 02:01
Medlem
Kashmirs avatar
Första länken funkar inte Dylan men tack för den andre. Vore onekligen kul att få hit henne igen men risken är väl att idioter som hoppar på och jagar bort henne med en massa trams.
Citera
2004-01-01, 03:01
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Första länken funkar inte Dylan men tack för den andre. Vore onekligen kul att få hit henne igen men risken är väl att idioter som hoppar på och jagar bort henne med en massa trams.

Strange... Funkar för mig. Det är listan över alla "Linda Thorén (old)"-inlägg, som du får fram om du söker på det nicket.

Anledningen att hon inte blev långvarig var väl just alla idioter...
Citera
2004-01-01, 04:30
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Strange... Funkar för mig. Det är listan över alla "Linda Thorén (old)"-inlägg, som du får fram om du söker på det nicket.

Anledningen att hon inte blev långvarig var väl just alla idioter...

Konstigt, men jag ska leta bland medlemmar.

Kan tänka mig det och tror nog det blivit lite bättre nu. Men jag tvivlar att det skulle funka att ha en känd porrstjärna här med idioter som tror det här med "jag är ärlig" står i motsattsförhållande till vanlig enkel vänlighet och fkunna örstå när man ska knipa igen och inte.
Citera
2004-01-01, 04:59
Medlem
Måste ju bara säga att Lindas kusin går i min klass
Citera
2004-01-01, 05:45
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n3ttyph00n

Jasså?! Jag gick i samma klass med en som var bra kompis med hennes bror och han han hade bara bra ord att säga om henne. Snäll tjej.
Citera
2004-01-01, 08:31
Medlem
johnjohns avatar
Jag är helt övertygad om att Linda är en toppentjej skulle mer än gärna vilja lära känna henne.
Citera
2004-01-02, 10:27
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n3ttyph00n

Och vilket kön har kusínen? Har du fått bonka?
Citera
2004-01-02, 13:09
Bannlyst
Om jag inte minns fel så fanns hon på det där jävla lunarstorm också en gång i tiden! Minns att det var en massa babbel om det någonstans (här?)...
Antar dock kallt att hon inte finns kvar där bland alla barnen.
Citera
2004-06-16, 18:19
Medlem
nachos avatar
Det finns en färsk intervju med henne i senaste numret av tidningen Moore.
Citera
2004-06-16, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Det finns en färsk intervju med henne i senaste numret av tidningen Moore.

Är inte det någon sån där "jag törs inte köpa en riktig porrtidning, så jag köper en Slitz istället"-tidning?
Vägrar att köpa isåfall...
Går det att hitta intervjun på internet, eller kan du scanna in den?
Citera
2004-06-16, 19:40
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Är inte det någon sån där "jag törs inte köpa en riktig porrtidning, så jag köper en Slitz istället"-tidning?
Vägrar att köpa isåfall...
Går det att hitta intervjun på internet, eller kan du scanna in den?

Ja, haha, en sån är det. "Flickfotografen" Bingo Rimérs tidning. Halvnakna tjejer, snabba bilar, drinktips osv. Kollade http://www.moore.se men det verkar inte som intervjun ligger där. Och jag har ingen scanner så det blir nog till att förnedra dig till att köpa den ändå. Om inte nån annan förbarmar sig och scannar in den för dig.

Linda intervjuas eftersom hon är etta på tidningens 10-i-topp-lista över de grymmaste skandinaviska porrskådisarna genom tiderna.
Citera
2004-06-16, 23:22
Bannlyst
..linda..!

hade nog igt annat val än att sluta.vägrar man analt,finns det 100-tals unga uppkomlingar som ställer upp för att få in 1 fot här.det fanns ju 1 tid för inte så länge sen då..linda..ställde upp på dubbelmacka o samtidigt som hon sög 1 tredje..torsk..----------..private..på 18-årsdagen 1995.som avslutning sprutade alla i hennes mun.mkt bra film med mkt söt tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in