2003-12-30, 11:35
Medlem
GreenManalishis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Men var fan har alla hört skiten om Lindas rövhål?
Eller är det helt enkelt att hon ledsnade på branschen och började med ett annat liv? Tjejer i branschen blir ju fort pensionerade.
Så här skrev Luke Ford för cirka 3 år sedan
Citat:
9/26/00
I hear that ex-Sin City contract girl Linda Thoren considered suing director Michael Raven in a money dispute. Sin City dropped her as a contract girl a few months ago, ostensibly because she wouldn't do anal. She used to do anal but a medical problem ended that.

"I heard that they used that as an excuse to let her go," says a source. "It was largely because she and Raven did not get along."

lukeford.com -sajten är såld och Luke har inte själv nåt med den att göra längre.
Hans gamla artiklar finns dock kvar.

Tror detaljer/rykten om Thorens skada diskuterats här på Flashback för nåt/nåra år sedan.
Citera
2003-12-30, 12:49
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Men var fan har alla hört skiten om Lindas rövhål?
Eller är det helt enkelt att hon ledsnade på branschen och började med ett annat liv? Tjejer i branschen blir ju fort pensionerade.

Jag har läst i nån av porrtidningarna (glömt vilken) men hon fortsatte lite efter.
Frågan är dock hur stort intresse det finns av en åldrande porrstjärna vars image mer eller mindre varit lolitastucket som inte ens tar emot analt.

GreenManalishi : Känner du till mer detaljerade orsaker och händelser till att hennes anal inte kan penetreras längre?
Citera
2003-12-30, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Frågan är dock hur stort intresse det finns av en åldrande porrstjärna vars image mer eller mindre varit lolitastucket som inte ens tar emot analt.

Troligheten är nog stor att Linda blir en rödvinspimplande trebarnsmorsa i Skarpnäck om ett tiotal år.

När hon har träffat en karl som vill ha henne trots att hon knullat på film och förslösat pengarna som karriären gett henne så återstår KomVux och dagishämtning...

So much for that...

// Roger P.
Citera
2003-12-30, 13:19
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Troligheten är nog stor att Linda blir en rödvinspimplande trebarnsmorsa i Skarpnäck om ett tiotal år.

När hon har träffat en karl som vill ha henne trots att hon knullat på film och förslösat pengarna som karriären gett henne så återstår KomVux och dagishämtning...

So much for that...

// Roger P.

För min del får hon gärna gå på Komvux. Henne försörjer jag gärna om min utbildning nu leder till ett bra jobb.

Tveksamt om hon skaffar barn, hon avskyr dem och vill för allt i världen inte ha egna.

Du skulle alltså tacka nej till tjejer som Jenna Jameson och Julia Ashton för de knullat på film? Är du galen människa?
Citera
2003-12-30, 13:26
Bannlyst
Citat:
Du skulle alltså tacka nej till tjejer som Jenna Jameson och Julia Ashton för de knullat på film? Är du galen människa?

Jag skulle inte bara tackat nej, jag skulle högljutt skratta Jenna Jameson rakt upp i ansiktet om hon vid något tillfälle föreslagit att vi skulle slå våra påsar ihop.

Jag är inte intresserad av att idka partnerskap med kvinnor som haft samlag med fler killar än vad jag har skakat hand med...

Så är det med det...

// Roger P.
Citera
2003-12-30, 13:38
Medlem
GreenManalishis avatar
Citat:
GreenManalishi : Känner du till mer detaljerade orsaker och händelser till att hennes anal inte kan penetreras längre?
Nej, det är här på Flashback jag läste det först.
Tror det var redan på Flashback Konferens tiden.
Sedan såg jag artikeln av Luke Ford som jag citerade.
I övrigt vet jag inget.
Citera
2003-12-30, 15:24
Medlem
Jag tror att Linda förekommer på www.smygis.com's forumdel där hon går under namnet Bimbo!
Citera
2003-12-30, 15:58
Medlem
Jag

vet inte vad hon gör för tillfället men jag har skrivit till henne på ett annat forum där hon och jag brukar prata. Får se om hon känner för att berätta vad hon gör nu och om hon gör det så lovar jag att återkomma här med svaret...

Alltid bäst att gå till källan direkt..
Citera
2003-12-31, 01:40
Medlem
Midnightskulkers avatar
Erfarenhet

Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag skulle inte bara tackat nej, jag skulle högljutt skratta Jenna Jameson rakt upp i ansiktet om hon vid något tillfälle föreslagit att vi skulle slå våra påsar ihop.

Jag är inte intresserad av att idka partnerskap med kvinnor som haft samlag med fler killar än vad jag har skakat hand med...

Så är det med det...

// Roger P.
Du ska inte förakta erfarenhet ( 12:e budet)
Citera
2003-12-31, 04:12
Medlem
petersens avatar
OT: Jag hade i sig skitit i vad en tjej som jag hade fallit för, hade haft för bakgrund. Snarare kan en karriär som porraktris tyda på att tösen inte är sexuellt hämmad och framför allt att hon har självförtroende och självkänsla nog att gå sin egen väg.
Citera
2003-12-31, 18:24
Medlem
kantarell_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petersen
OT: Jag hade i sig skitit i vad en tjej som jag hade fallit för, hade haft för bakgrund. Snarare kan en karriär som porraktris tyda på att tösen inte är sexuellt hämmad och framför allt att hon har självförtroende och självkänsla nog att gå sin egen väg.
och att hon efter ett halvår tröttnat på allt du kan erbjuda i sänghalmen, och att du kommer´bara få spruta ner henne i sällskap av andra män, medans en kamera är igång. Kanske andra kvinnor blir med i leken, så helt illa är det ju inte
Och på ålderns höst kan ni sitta och titta på gammla p-rullar och hon kan skrockande säga, "ja där fick jag så jag teg",
"vilket ansiktssprut", "ja han kunde minsann ta en tjej analt, jag kundeinte gå på flera dagar efter det där".

Fast se det positivt, hon lär ju inte kunna slappare när hon blir äldre, så hon kommer ju alltid vara lika trång för dig.
Citera
2004-01-01, 01:49
Medlem
Dylans avatar
Det är möjligt att Linda brukade posta här på den gamla hederliga Flashback Konferens-tiden. Det var innan man behövde regga sig, så vem som helst kunde använda ens nick för att dumma sig, och många gjorde det också. Men en del av inläggen skrivna av nicket Linda Thorén är mycket möjligt just hon:

http://www2.flashback.info/scandinavia/search.php?searchid=325576

Linda pratar om favoritporrskådisar och Ingrid Swede:

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?p=252675#post252675

(I andra trådar händer det att någon annan svarar med samma nick direkt efter bara för att larva sig. När det begav sig kunde man ju se på de olika nät-maskarna att det rörde sig om olika personer, men nu är det kanske svårare att skilja dem åt.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in