2009-09-15, 21:30
Bannlyst
Laddade ner Cod 2 (Raderad direktlänk)

Såklart fungerar inte online eftersom "key code in use" elr ngt sånt. har hört om cracked servers och har hittat mängder med IP nummer. Nu kommer vi till problemet, jag vet inte hur man får användning av dessa IP nummer, hur hittar man och kommer åt de crackade servrarna? Jag trodde man kunde trycka in § knappen för att sedan kopiera in ip-numret men det fungerade ju inte alls. Någon som kan hjälpa mig?
Senast redigerad av Hisper 2009-09-15 kl. 22:14.
Citera
2009-09-15, 21:35
Bannlyst
Det finns redan en tråd om detta

- https://www.flashback.info/showthread.php?t=269118'

Dessutom så placerade du tråden i fel avdelning... men men, sådant som händer!

I fortsättningen tycker jag att du söker på det du vill ha hjälp om, och om du i värsta fall inte hittar en tråd om det så skapar du en!
Citera
2009-09-15, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
Det finns redan en tråd om detta

- https://www.flashback.info/showthread.php?t=269118'

Dessutom så placerade du tråden i fel avdelning... men men, sådant som händer!

I fortsättningen tycker jag att du söker på det du vill ha hjälp om, och om du i värsta fall inte hittar en tråd om det så skapar du en!

Förlåt om jag postade det fel om det är superviktigt... hur som helst gjorde den andra tråden mig inte klokare, den ledde vidare till en elvasidig diskussion om cod 2... kan ingen bara vara vänlig att ge mig ett konkret svar istället för att länka till trådar med typ elva sidor...snälla!
Citera
2009-09-15, 22:14
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johangustav
Förlåt om jag postade det fel om det är superviktigt... hur som helst gjorde den andra tråden mig inte klokare, den ledde vidare till en elvasidig diskussion om cod 2... kan ingen bara vara vänlig att ge mig ett konkret svar istället för att länka till trådar med typ elva sidor...snälla!

Ett konkret svar är att du får en tillsägelse för brott mot regel 0.08, man får inte direktlänka till upphovsrättskyddat material. (Länken är raderad i det första inlägget)

/Mod
Citera
2009-09-15, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Ett konkret svar är att du får en tillsägelse för brott mot regel 0.08, man får inte direktlänka till upphovsrättskyddat material. (Länken är raderad i det första inlägget)

/Mod

Mycket ledsen mod, är inte så high på forum och sånt! jag vill bara ha hjälp snabbt. Men självklart ber jag om ursäkt!
Citera
2009-09-16, 10:20
Medlem
Hispers avatar
OT raderat, vänligen håll er till ämnet.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in