Torneus får ses som favorit i år med Frida som största (enda?) utmanare.
Tycker Rissveds känns hårdare/kallare som person än förväntat.
Håller förstås på Frida. Underbar personlighet.
Loui(se) Sand sprang topless i en tävling i Superstars och det fanns inte minsta antydan till kvinnobröst där, vad jag kunde se. Hm, handlade det om rena bedrägeriet? Var han man även när han spelade damhandboll?
Svarar långt efter nu men han har väl opererat bort brösten förmodligen.
När de visade klipp fr hans karriär som kvinna syntes knappt bröst. Jag tror han var mer kille än tjej redan vid födseln. Blev tjall med könskromosonerna. Verkar hända inom vissa svarta folkslag. Finns en svart friidrottare som klassas vara kvinna men är mer man egentligen.
När de visade klipp fr hans karriär som kvinna syntes knappt bröst. Jag tror han var mer kille än tjej redan vid födseln. Blev tjall med könskromosonerna. Verkar hända inom vissa svarta folkslag. Finns en svart friidrottare som klassas vara kvinna men är mer man egentligen.
När kvinnobröst opereras bort så syns ärr. Inte den minsta antydan till sånt syntes. Denne Loiu(se) har uppenbarligen spelat damhandboll som man. Det är vidrigt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!