2009-09-14, 19:30
Medlem
Fan, varför i helvete andväder jag mac när jag inte kan ett skit om hur de fungerar. Har precis dragit ned photoshop cs4 för kanske 5 gången i ordningen, och det är lika jävla omöjligt att installera även denna gången.
Efter att ha öppnat en .dmg fil får jag upp ytterligare en dmg-fil som bitchar om "spill för kodek" den andra, som heter adobe ps4 (intel) öppnar nått random program som ber efterselect adobe photoshop cs4_app. Någon app vettefan om jag har, låter helt novis märker jag, men det är nog faktiskt vad jag är också.

Edit: Länk till torrenten http://thepiratebay.org/torrent/5037...k__Mac_Version
Senast redigerad av DasReich 2009-09-14 kl. 19:39.
Citera
2009-09-14, 19:54
Medlem
Meciraes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DasReich
Fan, varför i helvete andväder jag mac när jag inte kan ett skit om hur de fungerar. Har precis dragit ned photoshop cs4 för kanske 5 gången i ordningen, och det är lika jävla omöjligt att installera även denna gången.
Efter att ha öppnat en .dmg fil får jag upp ytterligare en dmg-fil som bitchar om "spill för kodek" den andra, som heter adobe ps4 (intel) öppnar nått random program som ber efterselect adobe photoshop cs4_app. Någon app vettefan om jag har, låter helt novis märker jag, men det är nog faktiskt vad jag är också.

Edit: Länk till torrenten http://thepiratebay.org/torrent/5037...k__Mac_Version
Jag hade cs 4 ända till jag uppdaterade till Snow Leopard. Efter det gick det tammefan inte över huvud taget att installera cs4. Nu har jag cs3 som jag för övrigt inte förstod varför jag bytte bort från första början.
Citera
2009-09-14, 20:54
Medlem
Muscars avatar
Kan du ta bilder på problemen? Lite dålig förklaring där.
Citera
2009-09-15, 00:40
Medlem
Fattar inte heller. Tror jag har tankat ner samma torrent och för mig var det inga problem alls?
Citera
2009-09-15, 08:50
Medlem
Flärps avatar
Installerar du korrekt? När du monterat .dmg-filen så finns där applikationsikonen som sedan skall dras in i din Program-mapp. Om det är en .pkg-fil så är det en Installer liknande de som finns till Windows (.exe) Bara att dubbelklicka och sedan trycka följa anvisningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in