2009-09-14, 18:09
Medlem
har precis lagt av med tradolan o xanor efter en lång tid, det har gått en vecka sedan jag sist tog tradolan+xanor och idag va min första arbetsdag, hade lite kola över som jag drog i mig på jobbet för att orka med första dagen...nu när jag e hemma så känner jag att jag har riktigt ont i hela ryggen och kan knappt röra mig, funderar på o ta 100-200mg tradolan och 1mg xanor men frågan är bara om det är farligt i och med att jag dragit i mig ungefär 0.3g kola, sista linan fick ja i mig 4 så det har gått över två timmar nu och ja känner mig ganska normal...är väldigt tolerant mot både xanor och tradolan snälla ge mig ett snabbt svar någon som vet......
Citera
2009-09-14, 18:16
Medlem
Vad jag hört så ska inte tradolan och kola vara någon bra kombination.
Har ingen mer direkt information om detta tyvärr..
Citera
2009-09-14, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phillefjong
Vad jag hört så ska inte tradolan och kola vara någon bra kombination.
Har ingen mer direkt information om detta tyvärr..
även vid så här små doser? 100-200mg o 1mg xanor blir ja inte ens nära bäng på men det hjälper väll mot smärta i ryggen...
Citera
2009-09-14, 19:03
Medlem
är det ingen här inne som har tagit kola,tram o xanor samma dag ? de tvekar jag på
Citera
2009-09-14, 19:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EazyECPT
är det ingen här inne som har tagit kola,tram o xanor samma dag ? de tvekar jag på
jo, jag
Citera
2009-09-14, 19:08
Avstängd
fenazepams avatar
du har nog ont tack vare trammet, eller mer specifikt för att du slutade med den

men det ska nog inte vara nån fara att köra en lågdos tram fastän du dragit ladd tidigare.
kokainet lär ju dra ned kramptröskeln, så får du kramp så får du kramp eller nåt.
Citera
2009-09-14, 19:09
Moderator
xanor mot smärta skulle jag skippa. tram skulle jag ta 50 mg + alvedon för att inte riskera andning. ont i ryggen skulle jag (om jag inte blivit utsatt för trauma) söka för för att försäkra mig om njurstatus
Citera
2009-09-14, 19:16
Medlem
tror med att det är för att jag slutat med tram o xanor som jag har ont i ryggen, måste börja styrketräna igen...minskar kola kramprisken på tram? konstigt man blir ju spänd av kola jag blev det iafall och kände nästan att jag skulle få krampanfall redan på jobbet det är nog för jag slutade nä'r jag låg på 300mg tram o 3mg xanor bara sådär direkt, man får ju riktigt äckliga muskelryckningar iafall jag...men kramprisken minskar med xanor det funkar för mig fast det inte är den mest muskelavslappnande benzon men det har funkat i 2 år för mig och har kört på doser över 1000mg...aja nu ska ja få i mig 200mg trad o 1-2mg xanor så hoppas ja att denna smärta försinner...när jag endo skriver här....vet någon hur länge man ska svettas i hela kroppen efter tram o xanor ? en vecka sedan jag slutade nu och känner att hjärnan blir bättre för varje dag som går men svettningarna e kvar det är riktigt äckligt
Citera
2009-09-14, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
xanor mot smärta skulle jag skippa. tram skulle jag ta 50 mg + alvedon för att inte riskera andning. ont i ryggen skulle jag (om jag inte blivit utsatt för trauma) söka för för att försäkra mig om njurstatus
xanor tar jag mot kramp har fått det på 200mg tram en gång vet att det är en liten dos men har fått de och vill gärna inte få de igen så varje gång ja äter tramadol så äter ja någon benzo till spelar ingen roll om det e 50mg ja tar benzo till, e väldigt känslig eller blev det iallafall efter första anfallet, innan mitt första anfall åt jag doser på 1000mg utan att det hände något
Citera
2009-09-14, 19:28
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av EazyECPT
xanor tar jag mot kramp har fått det på 200mg tram en gång vet att det är en liten dos men har fått de och vill gärna inte få de igen så varje gång ja äter tramadol så äter ja någon benzo till spelar ingen roll om det e 50mg ja tar benzo till, e väldigt känslig eller blev det iallafall efter första anfallet, innan mitt första anfall åt jag doser på 1000mg utan att det hände något
varför ordinera xanor mot kramp? cepe-doktor! ikto alt stess skare va
Citera
2009-09-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
varför ordinera xanor mot kramp? cepe-doktor! ikto alt stess skare va
haha ja får inte xanor utksrivet mot kramp... men det funkar iallafall sen att iktrovil e bättre det vet ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in