• 2
  • 3
2009-09-14, 21:56
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitida
Jag tror han gillar sånt, problemet är nog att jag har svårt att skriva sådana ord utan att bli generad eller tycka det är lite jobbigt. Inte för att jag tycker det är äckligt jag bara blir generad. Iofs spelar det ingen roll kan tyckas eftersom han inte ser...

Killar älskar när tjejer tar för sig sexuellt. Typ helt plötsligt när man ligger och pratar i sängen för ner handen på en och börjar runka en. Finns inget bättre och ingen större bekräftelse än det.

Skriver du några sexsms kommer du vänja dig och till slut inte kunna begripa vad du tyckte var så pinsamt med det. Det kommer flyta på och du kommer själv känna dig sexig och åtråvärd och bli bekräftad när du märker hur mycket han gillar det.
Citera
2009-09-14, 22:02
Medlem
nitidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Killar älskar när tjejer tar för sig sexuellt. Typ helt plötsligt när man ligger och pratar i sängen för ner handen på en och börjar runka en. Finns inget bättre och ingen större bekräftelse än det.

Skriver du några sexsms kommer du vänja dig och till slut inte kunna begripa vad du tyckte var så pinsamt med det. Det kommer flyta på och du kommer själv känna dig sexig och åtråvärd och bli bekräftad när du märker hur mycket han gillar det.

Nej men rent handlingsmässigt har jag inga problem med sådana saker "in real" däremot via sms så känns det lätt lite pinsamt att skriva såna ord, jag har ju gjort det förut men ibland så drar jag mig för att göra det.

Men ska försöka lite mer Jag funderar nog för mycket, istället för att se det för vad det är, ett sms för att kåta upp honom
Citera
2009-09-14, 23:09
Medlem
R.Rs avatar
Nu vet jag inte riktigt vilken typ av sms du oftast brukar skriva till honom då du tydligen drar dig lite för att använda grövre formuleringar. Men ett tips annars för att variera sig från det vanliga "jag vill att du tar mig nu, är sjöblöt/vill suga dig nu" kan ju vara att skriva något lite mer sensuellt. Speciellt om ni växlar flertalet sms vid samma tillfällen, då hinner ni ju ändå med det där mer råa också. Kan vara minst lika upphetsande att höra något lite mjukare/djupare emellanåt, för det blir ganska trist att bara köra på med de vanliga fraserna hela tiden.
Citera
2009-09-15, 10:10
Medlem
nitidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Nu vet jag inte riktigt vilken typ av sms du oftast brukar skriva till honom då du tydligen drar dig lite för att använda grövre formuleringar. Men ett tips annars för att variera sig från det vanliga "jag vill att du tar mig nu, är sjöblöt/vill suga dig nu" kan ju vara att skriva något lite mer sensuellt. Speciellt om ni växlar flertalet sms vid samma tillfällen, då hinner ni ju ändå med det där mer råa också. Kan vara minst lika upphetsande att höra något lite mjukare/djupare emellanåt, för det blir ganska trist att bara köra på med de vanliga fraserna hela tiden.

Ja men precis så brukar det vara, att vi skickar x antal sms och då kan man ju inte börja med det grövsta. tack!
Citera
2009-09-15, 12:10
Medlem
jensutangrenss avatar
att tjejen vill bli sönderknullad o att hon vill vara min knulldocka, att jag får göra vad jag vill med henne
Citera
2009-09-15, 15:08
Medlem
Under---18s avatar
Säg vad du sitter i för typ av kläder, kanske en fin liten skoluniform?

att du böjer dig ner och har en riktigt liten kjol och vill bli tagen i stjärten
Citera
2009-09-15, 15:14
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
....vill bli tagen i stjärten

med en sådan one-liner kan du inte misslyckas
Citera
2009-09-15, 15:35
Medlem
Blå Rutas avatar
"Elev Nitida har varit busig och blir sänd till stora stygga rektorn för bestraffning. När kommer rektorn hem?"
Citera
2009-09-15, 17:41
Medlem
nitidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blå Ruta
"Elev Nitida har varit busig och blir sänd till stora stygga rektorn för bestraffning. När kommer rektorn hem?"

Haha den va riktigt bra..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in