Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-27, 19:17
Medlem
mygans avatar
Gillar inte heller att dom ska tvinga en att använda nya versioner av msn, dom är bara jobbiga mestadels tycker jag.

Kanske lite offtopic men...
Vad jag såg så nämdes inte detta knep jag använder för att köra msn messenger 7.5 nånstans i tråden, funkar på XP & Win7 vad jag vet

Gör så msnmsgr.exe startar med "compatibility" windows 2000

vet inte vad microsoft har översatt det till svenska men lär ju inte va så svårt att lista ut (klaga inte på mig nu bara)
Kanske även funkar med senare/tidigare versioner av msn har inte testat
Senast redigerad av mygan 2009-10-27 kl. 19:20.
Citera
2009-10-27, 23:32
Medlem
jastors avatar
MSN gratis? Njaaa.

Vanliga MSN klienten är inte gratis. Microsofts MSN klient visar reklam (om man nu inte crackar det) och då betalar du i form av reklamintäckter för Microsoft. För att de ska räknas som gratis ska du ha en klient som inte har reklam.

Varför nu folk fortfarande envisas med att köra Microsofts MSN klient (crackad eller ej) förstår jag inte.
Citera
2009-10-27, 23:41
Medlem
Zukvalj2s avatar
En sak jag inte förstår mig på är att sedan en ganska lång tid bak (några månader) har jag inte kunnat använda 8,5 här i Sverige, Samtidigt som jag besökte ett internet café i Bosnien och där funkade 8,5 utan några helst problem.

Någon som vet vad kan ligga bakom?

OT: Vet någon om man kan kringgå den här skiten? Jag gillar verkligen inte den nya versionen.
Citera
2009-10-27, 23:53
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zukvalj2
En sak jag inte förstår mig på är att sedan en ganska lång tid bak (några månader) har jag inte kunnat använda 8,5 här i Sverige, Samtidigt som jag besökte ett internet café i Bosnien och där funkade 8,5 utan några helst problem.

Någon som vet vad kan ligga bakom?

OT: Vet någon om man kan kringgå den här skiten? Jag gillar verkligen inte den nya versionen.
Det har postats:

Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Vet inte om det kommit upp förut, men jag tankade bara:

http://www.oldversion.com/download_MSN_Messenger_8.5.1235.html
och
http://apatch.org/files/index.php?ACT=dl&id=18

Och det funkar alldeles utmärkt

Du kan även välja andra versioner av MSN på den sidan.
aPatch använder du för att patcha MSN, så den får en cleanare look liksom
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in