Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-09-15, 22:54
Medlem
S-ammes avatar
men helvete...
Citera
2009-09-15, 23:12
Medlem
denivas avatar
jahapp, där hände det....suck
Citera
2009-09-15, 23:46
Medlem
CoopColas avatar
Herregud vad fult. Laddar ned Trillian atm, hoppas det är skönare.
Citera
2009-09-15, 23:53
Medlem
Mx_1337s avatar
Jävla skit, laddade ner det nya men det var ju verkligen värdelöst..
Och vad är det för snack om att det blir okrypterat om man inte har den versionen? FRA ser väl förfan allt endå så det spelar väl ingen roll? dåligt jävla argument.. fyfan.

edit: drog hem version 8.5.1302.1018 och den funkar iallafall.
Senast redigerad av Mx_1337 2009-09-16 kl. 00:08.
Citera
2009-09-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midnighttrain
de kanske vill göra msnprotokollet säkrare? för det är väl fortfarande okrypterat? om man har den nyaste versionen och pratar med någon med en gammal version så går meddelanden okrypterade utan att man vet om det. om nu det är tänkt att det ska vara krypterat, och isåfall är det ju bara bra. frågan är hur det skulle påverka andra program som man kan köra msn på.

Det är ju ett enormt kryphål:S, det tycker man ju att dom borde gått ut med tidigare i sådana fall?
Senast redigerad av JoelThonly 2009-09-15 kl. 23:59.
Citera
2009-09-16, 03:36
Medlem
Jag har patchat MSN Messenger 7.0 och 7.5 med hjälp av en patch jag hittade på nätet förr. Har dom som zip-filer, bara att packa upp och köra msnmsg.exe utan nån installation. Är även patchad med A-patch så att all reklam och allt annat onödigt är borta. Går även att starta flera sessioner samtidigt, dvs vara inloggad på fler konton samtidigt.

Om intresse finns så kan jag slänga upp zip-filerna på nån fileserver. Hojta till så fixar jag det...
Citera
2009-09-16, 09:31
Medlem
Sitter här med 7.0.0820 den 16sep. Funkar bra..
Citera
2009-09-16, 15:34
Medlem
pttns avatar
Jag försöker installera de nya msn " Det gick inte att installera program , Du kan tyvärr inte installera programmet du valt på det här operativsystemet" NEHE??? va fan ska jag göra?
Citera
2009-09-16, 15:46
Medlem
Blev idag både förvånad och lite förbannad när jag tänkte logga in på msn och får upp en ruta som säger "Du måste installera den senare versionen för att kunna fortsätta..."
Har nu behållt min väldigt gamla version väldigt länge eftersom jag märkte att det bara blev mer skit för varje ny uppdatering men blir nu tvingad att använda detta för att fortsätta använda msn. Tyvärr, blir inget mer msn användande för mig ifall jag inte hittar något sätt att använda min gamla version på.
Citera
2009-09-16, 16:29
Medlem
X_surfers avatar
Jösses, sluta gnälla, Microsoft tillhandahåller faktiskt MSN helt gratis, vad hade ni tänkt att dom annars skulle göra - underhålla 10 olika versioner av msn?
Möjligen kan man tycka att MSN borde uppdateras via Windows Update
Citera
2009-09-16, 17:08
Medlem
marengmaurits avatar
är det bara jag som har grova problem med den nya versionen av msn? får felmeddelande direkt när jag loggar in och hälften av mina kontakter syns typ.

finns det ingen annan lösning utan att använda sig av aMsn?
Citera
2009-09-16, 17:09
Medlem
Jaymz_Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pola
Jag har patchat MSN Messenger 7.0 och 7.5 med hjälp av en patch jag hittade på nätet förr. Har dom som zip-filer, bara att packa upp och köra msnmsg.exe utan nån installation. Är även patchad med A-patch så att all reklam och allt annat onödigt är borta. Går även att starta flera sessioner samtidigt, dvs vara inloggad på fler konton samtidigt.

Om intresse finns så kan jag slänga upp zip-filerna på nån fileserver. Hojta till så fixar jag det...

Ja tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in