är det någon som kan hjälpa mig hitta vem Anna Anka är så jävla lik?
Någon kändis, har för mig att han har ett ärr i hela ansiktet, och spelar ond i minst en film..
Kolla på den här bilden, du MÅSTE ju se vem jag menar!
Det är faktiskt min "favorit" av dom också. Det roliga är att hon åkte dit en sommar på 80-talet för att hälsa på sin syster. Träffade sin nutida man som då ägde en liten restaurang men som nu är en stor fastighetsmäklare med enorma tillgångar. Hon känns inte lika utstuderad som Anna Anka och den andra. Som du sa, hon hade likagärna kunnat haft sina tebjudningar hemma i en mellanstor svensk stad.
haha precis det hade jag glömt.. men det säger ju allt nästan, han var ju uppenbarligen inte ens rik när de träffades utan kock tyckte jag hon sa
Jag såg att man kan chatta med den förtjusande () Fru Anka på Familjeliv.se klockan 20.00 ikväll.
Det kan ju bli lite intressant, alla pk morsor som läser lusen av henne!
Läste i Metro idag (eller City w/e) att Anna Anka åt brosk med anledningen "Hajar får inte cancer, och de består till stor del av brosk" och menar därför att hon inte får cancer om hon äter brosk
Läste i Metro idag (eller City w/e) att Anna Anka åt brosk med anledningen "Hajar får inte cancer, och de består till stor del av brosk" och menar därför att hon inte får cancer om hon äter brosk
Det verkar inte bättre.. jag fattar inte hur hela Rosing/Gynning/svenska hollywood fruar konceptet blivit så stor. Det är en religion bland tjejerna idag. Det värsta är att killar inte ens vill ha sådana tjejer.. eller,ja, många killar vill inte det åtminstone !
Min kusin kolla på det där programmet och skrattar åt dem. Jag sade: "Mja, absolut inga kvinnor för mig" efter att hon citerade.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!