Min hankatt heter "Leopold Von Stotch" men kallas för "Leo", honkatten heter "Mio" för att som liten sa hon det den när jag frågade.
Min häst heter "Lotuz" men kallas för "Pote Päronpung" för att han är prickig och anser sig själv vara kung över alla.
Min gamla Dobermanntik hette "Cindy" men kallades för "Birbit" efter en elak farmor som hetter "Birgit".
Grand Daniosen jag hade som även han är lika död som han var fläckig som hästen hette "Trofast" man kallades för "Pappequeen", fråga mig inte varför men han såg ut lite som den vita clownen i fransk cirkus.
Mina katter från katthemmet heter egentligen Rullgardina och Viktualia.
Väl hemma blev det Rullis och Loiss.
Men nu lyssnar dom på Bullen och Ding-Dong.
Har ett antal djur, så att skriva alla namn skulle bara vara oerhört avslöjande.. Därför kan jag säga att ifall jag hade två katter skulle de heta LaFayette och Illuminati. Och jag vill ha en Bullterrier som ska heta Lennart.
Min nästa katt kommer iaf heta Svante Marsipan efter min katt som jag hade och kan tänka på ibland, som var helt underbar och hette Marcel. Kan inte ge det namnet igen eftersom det är så förbundet med den Marcel som försvann.
Men nästa igen.. heter Noppe (Toppe)Tofflan och så heter min nuvarande egentligen Smyrna men går under R men kallas ofta för Closan p.g.a klorna. Att man ofta har ca tio namn till.. ja så är det bara.. )