• 2
  • 3
2009-09-12, 00:58
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jodå, jag röker ett paket om dagen = 50 kr, 350 kr/vecka = 1 400/mån = 16 800 per år...

Vilken förlust, för att inte tala om alla tjejer som inte har viljat pussa dig enbart pga av att du smakar gammal skorsten, som lärarna säger.
Citera
2009-09-12, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Vilken förlust, för att inte tala om alla tjejer som inte har viljat pussa dig enbart pga av att du smakar gammal skorsten, som lärarna säger.

Ja för rökare brukar ju inte alls lukta. Du kanske inte känner det för att du rökt bort både din smak och lukt?
Citera
2009-09-12, 09:29
Medlem
B0zs avatar
Jag blir så jävla trött på alla jävla förbud.
Inte nog med att ica ville ha 18års gräns på redbull snart om ca10år kommer det väl 20år gräns på godis eftersom man kan bli fet.

Jag varken röker eller snusar tobak men tycker det är helt sinnesrubbat att ha hela denna häxjakten.
För mig är det ett minus ifall bruden jag träffar på krogen röker men samtidigt så har det varit en sinnessjukt bra isbrytare också särkilt nu när man behöver gå ut.
Jag blir bara förbannad när folk ska bestämma över vad jag vill göra och inte.

Dessutom vad fan ska jag mecka med?????!!!!!! Kommer jag behöva lösa både gräs och tobak av kranen i framtiden????
Citera
2009-09-12, 12:20
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
Ja för rökare brukar ju inte alls lukta. Du kanske inte känner det för att du rökt bort både din smak och lukt?

Jag skiter ärligt talat i om snygga tjejer luktar rök. Dom är fortfarande snygga och det är det som räknas, sen brukar dom skölja bort smaken med cider, använda tuggummi etc etc.

Pryda flickor med flätor som inte röker eller dricker och är engagerade i skolan brukar vara fula och svåra att få omkull.

Citat:
Ursprungligen postat av B0z
Jag blir så jävla trött på alla jävla förbud.
Inte nog med att ica ville ha 18års gräns på redbull snart om ca10år kommer det väl 20år gräns på godis eftersom man kan bli fet.

Jag varken röker eller snusar tobak men tycker det är helt sinnesrubbat att ha hela denna häxjakten.
För mig är det ett minus ifall bruden jag träffar på krogen röker men samtidigt så har det varit en sinnessjukt bra isbrytare också särkilt nu när man behöver gå ut.
Jag blir bara förbannad när folk ska bestämma över vad jag vill göra och inte.

Dessutom vad fan ska jag mecka med?????!!!!!! Kommer jag behöva lösa både gräs och tobak av kranen i framtiden????

Helt sjukt som sagt.

För att inte tala om vilken viktig betydelse tobak har för drogkulturen!

Få personer som aldrig har provat att röka cigaretter, provar droger. Det gör mig mest orolig.
Citera
2009-09-12, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Jag skiter ärligt talat i om snygga tjejer luktar rök. Dom är fortfarande snygga och det är det som räknas, sen brukar dom skölja bort smaken med cider, använda tuggummi etc etc.

Pryda flickor med flätor som inte röker eller dricker och är engagerade i skolan brukar vara fula och svåra att få omkull.

Du gör det ja, kul för dig, andra får väl fortfarande ogilla rökare Med det menar jag inte att man ska få andra att sluta att röka, jag skiter i vad andra gör, men jag får fortfarande tycka att det är meningslöst

Jag känner folk som varken dricker eller röker, dock brukar de narkotika, och de är inga tråkiga lama personer. Kul för dig att du måste välja berusningsmedel efter vad som gör dig "coolast" så du passar in i din sociala krets.
Citera
2009-09-12, 13:05
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
Du gör det ja, kul för dig, andra får väl fortfarande ogilla rökare Med det menar jag inte att man ska få andra att sluta att röka, jag skiter i vad andra gör, men jag får fortfarande tycka att det är meningslöst

Jag känner folk som varken dricker eller röker, dock brukar de narkotika, och de är inga tråkiga lama personer. Kul för dig att du måste välja berusningsmedel efter vad som gör dig "coolast" så du passar in i din sociala krets.

Det ÄR inte meningslöst att röka, det visar att man är häftig.

Häftiga killar får knulla mer, och häftiga brudar knullar mer.

Så; börja röka och ragga på rökande tjejer så ska du nog bli man tids nog du med.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in