2009-09-10, 13:25
Medlem
Bajsmackans avatar
Applestore mste ju ha smst leveranstid i vrldshistorien. Hur lnge brukar ni f vnta? Str ju att den ska skickas inom tre arbetsdagar, jag bestllde i sndags. Vilket betyder att den borde ha skickats igr. Sen antar jag att det skickas hela vgen frn Asien ocks? Dligt nr man betalar en halv frmgenhet fr grejerna s ska man dessutom behva vnta 2 veckor p grejerna (enligt deras uppskattade leveransdatum). Hur lng tid brukar de ta nr man bestller en MBP med extra ram? Ngon med erfarenheter?
2009-09-10, 13:27
Medlem
STHLM2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmackan
Applestore mste ju ha smst leveranstid i vrldshistorien. Hur lnge brukar ni f vnta? Str ju att den ska skickas inom tre arbetsdagar, jag bestllde i sndags. Vilket betyder att den borde ha skickats igr. Sen antar jag att det skickas hela vgen frn Asien ocks? Dligt nr man betalar en halv frmgenhet fr grejerna s ska man dessutom behva vnta 2 veckor p grejerna (enligt deras uppskattade leveransdatum). Hur lng tid brukar de ta nr man bestller en MBP med extra ram? Ngon med erfarenheter?
2v max sen fr du ringa och klaga..
2009-09-10, 13:32
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmackan

Det finns trdar om detta redan, tex denna https://www.flashback.org/showthread.php?t=969628

Vnligen sk innan du postar en ny trd.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in