2004-02-02, 02:13
Medlem
dt52810s avatar
Jag kan bekräfta att rank81's metod fungerar KLOCKRENT i minst 8 fall av 10.

Fast jag tillämpar den när jag är less på tjejerna, med ett totalt misslyckat resultat, jag vill bli av med dem, men det är omöjligt :P
Citera
2004-02-02, 02:16
Medlem
rank81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubermann
Vilket jävla förhållande det måste vara. Hade inte gett mig ett skit.

som jag skrev tidigare så blir det inget bra förhållande, men det håller i längden. man riskerar iaf inte att bli dumpad.

sen e d väl olika från person till person vad man vill få ut av ett förhållande, vill man ligga hemma me sin tjej o mysa på helgerna, åka på parmiddagar o hälsa på sina blivande svärföräldrar e d väl inget jag skulle rekommendera. men vill du ha tid att umgås me dina kompisar samtidigt som du e garanterad sex så gott som dygnet runt så finns d inget bättre alternativ.

slutsats: hittar man en tjej som verkar smart o som e värd att satsa på så ska man inte följa ovanstående punkter. hittar man dock bara en tjej som e tillsammans me dig för att du har snygg bil lr mycket pengar på kontot, alternativt en tjej som e så blåst så att hon knappt vet vart hon bor så funkar punkterna mer än väl...jag tycker det säger sig självt att dessa punkter inte fungerar på lite smartare brudar som vill få ut nåt mer av förhållandet än några månaders gökande!
Citera
2004-02-07, 22:06
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dt52810
Jag kan bekräfta att rank81's metod fungerar KLOCKRENT i minst 8 fall av 10.

Det brukar vara den ungefärliga kvoten tänkbara partners också- av tio möjliga, är bara två vettiga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in