2022-07-13, 14:19
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomigubben
Tackar för svaren. Har blivit nojig som tusan det senaste åren så har ingen lust alls att sätta i muskeln längre och såg någon video på Youtube där en läkare tryckte i fettet, såg smidigt ut.

Hade tänkt köra testo c, 250 mg/vecka bara men kam vara värt att dela upp det helt enkelt för att köra I fettet
Det är bara att testa, 250 mg i veckan är rimligt SQ, bara att dela upp det på 4-5 stick eller till och med fler. Sen utvärdera efter ett tag, bästa sättet att lära sig, man måste ändå testa på sig själv då alla kroppar är olika.
Citera
2022-07-14, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomigubben
Tackar för svaren. Har blivit nojig som tusan det senaste åren så har ingen lust alls att sätta i muskeln längre och såg någon video på Youtube där en läkare tryckte i fettet, såg smidigt ut.

Hade tänkt köra testo c, 250 mg/vecka bara men kam vara värt att dela upp det helt enkelt för att köra I fettet
Jag kör 160-180mg/v trt subq och funkar fint. Som någon nämnde så beroende på ug-lab så verkar 0.2ml vara gränsen för annars blir det en rödaktig knöl.. annars superenkelt. Fick prova med medical test cyp från staterna och då funkade 0.4ml utan problem men annan kvalite I guess.
Citera
2022-07-16, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boostedbear
Jag kör 160-180mg/v trt subq och funkar fint. Som någon nämnde så beroende på ug-lab så verkar 0.2ml vara gränsen för annars blir det en rödaktig knöl.. annars superenkelt. Fick prova med medical test cyp från staterna och då funkade 0.4ml utan problem men annan kvalite I guess.
Grymt Låter ju väldigt smidigt
Citera
2022-07-17, 23:02
Medlem
Vilka hemsidor rekommenderas för inrikes köp av sprutor/kanyler? Tacksam för svar.
Citera
2022-07-18, 00:18
Medlem
Julle128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fille1331
Vilka hemsidor rekommenderas för inrikes köp av sprutor/kanyler? Tacksam för svar.
……… *edit* Missade att det var i dopingsyfte, annar hade jag sagt sprutbytet. kanske är något för dig med, men du vill kanske vara anonym, även om du måste registera dig på ett sprutbyte så lämnas aldrig några uppgigter ut till andra vårdgivare eller myndigheter, dock kan du bli oros anmäld om du har barn. Dock får du allt gratis, typ 50 set varje gång beroende på vilket byte du går till.
Senast redigerad av Julle128 2022-07-18 kl. 00:23. Anledning: missade att det handalde om doping
Citera
2022-07-18, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fille1331

Vi kan inte nämna shoppar i den här tråden, du får posta din fråga i det forumet.
Citera
2022-07-19, 09:31
Medlem
Hej, jag har en förmodligen dum fråga. Jag har funderat på att börja med peptider för att öka på till tillväxthormon.

Jag har förstått att det ska injiceras men jag är lite skeptisk och undrar om man, om man är klumpig skulle kunna orsaka en propp i en ven ? Finns det en risk ?
Citera
2022-07-19, 11:35
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friggis
Hej, jag har en förmodligen dum fråga. Jag har funderat på att börja med peptider för att öka på till tillväxthormon.

Jag har förstått att det ska injiceras men jag är lite skeptisk och undrar om man, om man är klumpig skulle kunna orsaka en propp i en ven ? Finns det en risk ?

Du ska inte injicera intravenöst. För helvete.
Citera
2022-07-19, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Du ska inte injicera intravenöst. För helvete.
Nej så klart inte , subkutant men det kan väl finnas små blodkärld där som det bli propp i ? Eller är vätskan så pass lättflytande att det inte kan bli proppar ?
Citera
2022-07-19, 13:24
Medlem
Predator123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friggis
Nej så klart inte , subkutant men det kan väl finnas små blodkärld där som det bli propp i ? Eller är vätskan så pass lättflytande att det inte kan bli proppar ?

Nej, det går inte.
Citera
2022-07-19, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predator123
Nej, det går inte.
Ok tack ,har ingen erfarenhet av detta alls , tänker att jag har rätt mycket fett på magen så det borde vara riskfritt.
Citera
2022-07-20, 20:50
Medlem
Har bara ampuller hemma men vill dela upp dem, är det någon risk med att suga upp hela ampullen sätta halva och sedan spara pumpen och injicera resten 4-5 dagar senare? Byter nål givetvis! Finns det risk att man får någon bakteriebildning eller liknande och man sparar 0,5 ml testo i en pump 4-5 dagar? Alt att man suger halva i en pump och andra halvan i annan pump?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in