• 1
  • 2
2009-09-03, 15:42
Medlem
ScrewedChoppeds avatar
http://www.bt.se/nyheter/boras/15-ar...ce(1502719).gm

Länken till BT ovan. Vilken fjortis som åker in på akuten bara för att ha rökt spice. Hoppas att dom inte gör detta OLAGLIGT! Kan det ha varit något annat inblandat? alkohol? annan drog? någonting eller är det spice?
Citera
2009-09-03, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScrewedChopped

Länken till BT ovan. Vilken fjortis som åker in på akuten bara för att ha rökt spice. Hoppas att dom inte gör detta OLAGLIGT! Kan det ha varit något annat inblandat? alkohol? annan drog? någonting eller är det spice?

God morgon

Citera
2009-09-03, 15:44
Bannlyst
Det kommer bli olagligt om du inte visste det redan sen tycker jag det är bra, jävla fjortisört, ska ni röka på så rök riktig cannabis istället.
Citera
2009-09-03, 15:45
Medlem
janZZon86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScrewedChopped

Vart har du legat å gömt dig ? =)
Citera
2009-09-03, 15:46
Medlem
"Jag var helt borta och blev jätterädd, det var som om jag skulle dö och jag tänkte på otäcka saker som hänt i mitt liv."

Låter som hon helt enkelt sneade
Citera
2009-09-03, 15:48
Medlem
ScrewedChoppeds avatar
Det var ett par år sen jag rökte spice, har inte precis brytt mig om det på länge. Men har ni seriös information till mig om skiten så langa på!
Citera
2009-09-03, 15:49
Medlem
RMBKKs avatar
Hon upplevde alltså ett helt vanligt spicerus och sneade lite? Och nu är hennes mamma jätteorolig? Newsflash:

Citera
2009-09-03, 15:49
Medlem
ScrewedChoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Hon upplevde alltså ett helt vanligt spicerus och sneade lite? Och nu är hennes mamma jätteorolig? Newsflash:

Precis^^ det är det som är lite irriterande att hon tror att alla blir cp av skiten
Citera
2009-09-03, 15:50
Medlem
Snöblinds avatar
– Tur att det hände på ett boende med personal och inte ute på stan så att hon hamnat i ett buskage eller någon annanstans, säger hennes mamma.

Varför används alltid "ett buskage" som värstafalls-scenario i såna här typer av artiklar? Med tanke på allt man läser borde ju varenda buskage i stan ha minst en redlös 15-årig inneboende, men så är det ju inte.
Citera
2009-09-03, 15:51
Medlem
ScrewedChoppeds avatar
Personligen är buskars rätt mysiga om man är lite på toppen xD men det är ju sant
Citera
2009-09-03, 15:51
Medlem
Karnevalens avatar
Vet du vad Spice är för något och vad det kan ge för bieffekter? Har du forskat kring drogen? Pucko! "Spice är väl inte farligt, det är ju lagligt höhö idioter". Du är jävla pucko.
Citera
2009-09-03, 15:52
Medlem
ScrewedChoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karnevalen
Vet du vad Spice är för något och vad det kan ge för bieffekter? Har du forskat kring drogen? Pucko! "Spice är väl inte farligt, det är ju lagligt höhö idioter". Du är jävla pucko.

.....Du är jävla pucko.. låter ju finurligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in