Hej, jag har redan berättat om det här på
Psykologi och psykiatri och
Paranormala fenomen, ockultism och ufologi men där finns inget intresse. Redan försökt på ett kristet forum men även där saknades intresse,
så antagligen möter den här tråden samma öde. Ett sista försök tycker jag att det är värt för att dessutom kunna tillägna tråden en specifik kristdemokrat som ständigt låter tre till fem ljus lysa på sin dotters grav.
Gud ser dig! Poängen med tråden är bara att inspirera och att ev kunna läsa andras liknande erfarenheter.
Min svenskalärare i 3an på gymnasiet sa att vi skulle inleda våra tal provocerande för att få uppmärksamhet direkt. Efter en liten stunds betänktetid valde jag att göra en fanatisk kristen predikan, själv var jag ateist. En natt när jag var ute med min hund passade jag på att hålla talet för första gången högt eftersom det så sent är öde där ute. När jag promenerade slocknade plötsligt alla gatlampor framför mej. Samtidigt stannade jag under den sista lysande gatlampan. Promenaden fortsatte sedan längs trottoaren tills både den och lyktstolparna slutade vid ingången, ett valv, till en kyrkogård med kyrka.
En mer övergripande version kan man läsa här
https://www.flashback.org/showthread.php?t=884505