2009-03-23, 17:28
Bannlyst
Tänkte att vi tjejer kunde ge killarna lite ärliga svar på det som många killar säger sig vara bäst på.

Är killar verkligen så bra som dom tror?
Vilka misstag gör dom?
Hur tycker du att den grymmaste fittslickaren ska göra?
Hur ofta vill du få orgasm?
Hur ofta får du orgasm när någon slickar dig?

Jag tycker inte killar är lika bra på att slicka som dom tror även om dom gör många tappra försök. Det gäller ju att vi tjejer är ärliga med hur vi vill ha det. Skulle tro att anledningen till att killar har en uppblåst bild av sina talanger med tungan, är att vi tjejer gärna ger killar massor av beröm, fejkar och säger det som han vill höra. *Vårt misstag*!
Frågan är då,...vill vi få orgasm? Och vill killar ge?
Då får nog dessa fejkartjejer ta och stå ut med att behöva göra en kille besviken och stå för att du inte fått komma.
Och om killar verkligen vill att tjejen ska få en Riktig orgasm, så måste han vara berädd på att jobba för det. Ta reda på alla detaljer om hur din tjej vill ha det. Läs om det eller skaffa lite fakta om hur en fitta funkar (många tror att dom vet det mesta men det gör dom inte) och sätt igång och träna tungan, för här krävs en uthållig muskel!

Jag tycker att dom största felen killar gör, är att dom slutar för tidigt, är för hårdhänta för fort eller tror att det inte är skönt för att man stönar lite lägre... (jag är knäpptyst precis innan jag håller på att komma. Håller andan.)
Brudar brukar ta mycket längre tid på sig och det får man ställa in sig på om man är kille och vill ge en tjej orgasm.
Och jag tror att många tjejer är för fega för att våga ta det kommando som krävs för att få vad dom vill ha eller säga vad som är fel eller kan göras bättre. Eller så blir dom tidspressade och inte inte vill utsätta sin partner för en omgång som kanske skulle ge resultat men kan ta upp till 1,5h.
Men det finns endå ingen garanti att man kan komma alltid. Om killen visar att han börjar tröttna så kan det störa focusen och blodet i klittan kan minska. Det som var nära att nå, kan nu behöva ta mycket längre tid.
Detta kan hända väldig lätt för tjejer.

Bästa metoden att börja slicka mig är med ganska lätt tunga. Leka runt klittan och över blygläpparna och hela fittan faktist. Kyssa den överallt är mmysigt. Sedan gå på klitoris men gärna runt den och fortfarande ganska löst. Här gäller att leka runt en stund tills ett bra ställe har hittats och sedan stanna kvar där. Byter man plats för ofta, rinner blodet ur klittan fort och man får i princip börja om. Sen är det bara att fortsätta och öka trycket succesivt. För att väl kunna komma behövs ett stadigt, ihållande tryck och en envis partner. Om något ändras nu eller stör så kan det göra så att jag inte kommer. Det är alltid najs att varva med att samtidigt köra fingrar i fittan, lite smek på låren med handen eller att smeka stjärthålet. Det brukar ta typ 20 min/halvtimme för mig att komma.

Jag får vädigt sällan orgasm med andra. Dom enda som lyckas är dom som är envisa, älskar att göra det eller som jag skiter fullständigt i och kan utnyttja bäst fan jag vill
Jag får oftast orgasm genom analsex faktist, men tätt efter det, genom att bli slickad

Ville bara påpeka att det går att komma på 1 minut för oss tjejer oxå men det är mycket sällan!!

- SÅ! Nu tjejer! Sätt igång och ge lite svar nu till alla stackars pojkar!
Citera
2009-03-23, 17:30
Medlem
Nu är inte jag tjej men.. jag tror att många killar slickar för hårt.

Edit: såg att du redan skrivit det.
Citera
2009-03-23, 19:25
Medlem
NoReplys avatar
Att bli slickad är fruktansvärt överskattat.
Trots olika killar, olika tekniker och att jag försökt tala dem rätt så har jag aldrig fått någon AHA-upplevelse av att bli slickad.
Citera
2009-03-23, 20:05
Medlem
Beskkovs avatar
Min tjej gillar en koncentrerad dos på just själva klitoris. Det tar inte mer än kanske 10 mins för henne att komma. Men skulle det ta längre tid så spelar det ingen roll för min del. Jag kan hålla på i all evighet om det så krävs.
Citera
2009-03-23, 20:06
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoReply
Trots olika killar, olika tekniker och att jag försökt tala dem rätt så har jag aldrig fått någon AHA-upplevelse av att bli slickad.
Du kan ju haft otur. Jag träffade en tjej som aldrig fått orgasm genom oralsex, hon blev helt frälst. Det handlar väl om personkemi som allt annat.
Citera
2009-03-23, 21:01
Medlem
-Jamaica-s avatar
Jag har bara kommit två gånger vid oralsex, och det var med mitt ex. Jag tycker inte det är särskilt skönt öht. Kladdigt och äckligt. Det största misstaget är att slabba för mycket med saliv, samt att göra för löst.
Citera
2009-03-23, 22:09
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoReply
Samma här. Ge mig ett par exakta och hårda fingrar på clittan så går det direkt men en tunga ger mig ingenting, det känns inte tillräckligt.

jag tror inte att det beror på att killar är dåliga på att slicka utan det är helt enkelt bara inte min grej.
Citera
2009-03-23, 22:21
Medlem
ducklings avatar
Jag tyckte också att det bara var kladdigt och jobbigt och rätt värdelöst. Sen testade jag en annan ställning, istället för att ligga ner satt jag på knä över hans ansikte och det var Tror det beror på att jag känner mig så utelämnad i den "vanliga" positionen. Det värsta han kan göra är att flytta munnen för långt ifrån fittan när han byter ställe, så att saliven får en luftpust på sig och det blir kallt
Citera
2009-03-23, 22:25
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Det största misstaget är att slabba för mycket med saliv, samt att göra för löst.

Håller med där, vill ha lite hårdare smek som Tolvan skrev, fingrar. Men jag tycker att oralsex är mer psykiskt skönt än fysiskt, och det gör att jag ändå tycker om det väldigt mycket. Blir fruktansvärt upphetsad av känslan och synen och det gör mer än det fysiska.
Citera
2009-03-23, 23:16
Medlem
Onsdagsbarns avatar
En man som kan sin sak är guld värd. Tycker att vissa män är lite för hårda med tungan i början. Bättre att jobba upp det... Sedan ska fingrarna in.
Citera
2009-03-23, 23:25
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~Hallontomten~
Är killar verkligen så bra som dom tror?
Vilka misstag gör dom?
Hur tycker du att den grymmaste fittslickaren ska göra?
Hur ofta vill du få orgasm?
Hur ofta får du orgasm när någon slickar dig?

Nej, jag har aldrig träffat en kille som varit så bra som han gett intryck av att tro sig vara.

De absolut vanligaste misstaget är att köra för hårt, snabbt och bara med tungspetsen rakt på klitoris. Det är fan riktigt obehagligt.

Ska göra? Hmm, snarare långa, mjuka slick överallt och absolut inte rakt på klitoris.

Vill få orgasm? Eh, jag tar gärna alla orgasmer jag kan få.

Jag har endast fått orgasm en gång vid fittslickning, och det var när den dåvarande pojkvännen helt plötsligt (när vi kollade på tv) bara stack huvudet under filten och körde.
Citera
2009-03-23, 23:54
Medlem
Kundalinis avatar
Tror killar att de kan slicka då?

Om man gillar att använda mun tunga och fingrar så funkar det nog...själv älskar jag att tillfredsställa en kvinna utan att använda kuken (om man är så undermåligt utrustad som stackars Kundalini så måste man ju se till att använda de normalstora delarna av kroppen!)

Själv gillar jag att närma mig fittan så sakta jag kan...slicka baksidan av låren, kupa händerna om skinkorna innan jag borrar in ansikten mellan dem och försöker nå den fuktiga fittan med munnen...eller slicka mig ner över brösten, magen...

Sen dra med tungspetsen längsmed blygdläpparna...men vänta, det var ju ni tjejer som skulle berätta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in