• 1
  • 2
2009-03-04, 09:03
Medlem
Väldigt mycket hysch-hysch kring den här utredningen. Flickans ålder än så länge hemlig, inte ens de föräldrar som varnats för mannen har fått veta vad som hänt.

Det har även tidigare gått rykten i Mariefred och Strängnäs om "mannen i bilen" som tar kontakt med barn på skolgårdar.
Någon här som sett, hört, vet något?

http://www.ekuriren.se/link.php?id=813069

Citera
2009-03-04, 09:17
Medlem
Ung_Fascists avatar
Dom går inte ut med åldern på grund av vad? Att hon är såpass ung går min gissning på. No shit.

Hoppas dom får tag i horan som gjort detta och kastrerar honom.
Dock händer det inte, han kommer åka in och få god omsorg. Tillomed en egen avdelning för lika sinnade idioter så han ens inte får stryk. Sjukt sverige sjukt!
Citera
2009-03-04, 21:11
Medlem
-Jamaica-s avatar
Jag läste om det där. Helt galet! Med tanke på att det inte är så stora städer så lär nån ju se bilen, om han är därifrån dvs...
Citera
2009-03-04, 22:26
Medlem
-Jamaica-s avatar
Snackade med min gamla mormor, bosatt strax utanför Mariefred. Ryktena går att flickan är 14 år gammal.
Citera
2009-03-04, 22:49
Medlem
Axells avatar
Är det någon ny Anders Eklund som är på gång?
Ska jag vara ärlig tycker jag att om förövaren har en blå gammal Volvo så är det ingen lågoddsare om han är White-Trash.
Citera
2009-03-04, 22:52
Medlem
Jag bor i trakten och har barn i skolåldern, har tagit del av polisens varning osv. Det Jamaica skriver stämmer med vad jag hört. Det sägs att mannen i bilen försökt få kontakt med pojkar också.

Om gärningsmannen läser detta, det är bäst för dig att polisen tar dig först.
Citera
2009-03-04, 22:54
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ka kui
Jag bor i trakten och har barn i skolåldern, har tagit del av polisens varning osv. Det Jamaica skriver stämmer med vad jag hört. Det sägs att mannen i bilen försökt få kontakt med pojkar också.

Om gärningsmannen läser detta, det är bäst för dig att polisen tar dig först.

Jo, mormor har en del vänner i stan, som har barnbarn osvosv... Har själv gått i skolan där ett par år. Tjejens namn börjar på E?

Jag håller med, jag blir så sjukt äcklad. Jävla svin!
Citera
2009-03-04, 22:59
Medlem
Jag vet inte vad offrets namn är och tycker inte det är intressant eller bör publiceras här.

Gärningsmannen däremot hoppas jag blir uthängd här så småningom.
Citera
2009-03-04, 23:01
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Jag vet inte vad offrets namn är och tycker det inte det är intressant eller bör publiceras här.

Gärningsmannen däremot hoppas jag blir uthängd här så småningom.

Jag hade verkligen inte tänkt publicera det, undrar bara om det är samma uppgifter. Men du har förstås rätt, det spelar ingen roll.

Jag undrar om gärningsmannen är en som bor i trakterna eller inte. Hoppas i vilket fall verkligen att dom får fast honom. Fort innan det händer nåt mer!
Citera
2009-03-04, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Hoppas i vilket fall verkligen att dom får fast honom. Fort innan det händer nåt mer!

Det hoppas jag med. Nu går jag och blir lite nojig och tänker på en skum bil jag såg stå för något år sedan nära en busshållplats där skolbarn kliver av. Det var på eftermiddagen och jag la märke till det eftersom ingen parkerar där annars. Killen som satt i den var ganska ung och såg lite white trash ut faktiskt. Men det är nog bara oron som börjar dra saker till minnes.
Citera
2009-03-04, 23:17
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Det hoppas jag med. Nu går jag och blir lite nojig och tänker på en skum bil jag såg stå för något år sedan nära en busshållplats där skolbarn kliver av. Det var på eftermiddagen och jag la märke till det eftersom ingen parkerar där annars. Killen som satt i den var ganska ung och såg lite white trash ut faktiskt. Men det är nog bara oron som börjar dra saker till minnes.

Hmm busshållplatsen på baksidan om högstadiet? Uppe vid den lilla backen? (Var ett tag sen jag var i stan). Nja det känns ju lite långsökt tyvärr. Tror inte han cirkulerat runt skolan efter passande offer i "nåt år" faktiskt.
Citera
2009-03-04, 23:23
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Hmm busshållplatsen på baksidan om högstadiet? Uppe vid den lilla backen? (Var ett tag sen jag var i stan). Nja det känns ju lite långsökt tyvärr. Tror inte han cirkulerat runt skolan efter passande offer i "nåt år" faktiskt.
Vi dotterns skola har det också varit "våldtäkts och bortrövad-panik" som har visat sig bottna i rykten. Jag tror personligen att detta kan vara en av dessa urbana legender som har tagits lite väl långt av en förvirrad uppmärksamhetssökande tjej.
MEN- jag har haft fel många gånger förr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in