• 1
  • 2
2009-02-23, 03:20
Medlem
saltfisks avatar
Har funderat på att bli eskort. Vad bör man tänka på?
Med tanke på säkerhet, sjukdomar, hur man hittar kunder, villkor osv.
Hur brukar ni göra, och hur brukar kunden bemöta er?
Citera
2009-02-23, 03:28
Medlem
För det första.. är du kille eller tjej ?
ska det gälla både killar och tjejer?
Citera
2009-02-23, 03:36
Medlem
saltfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadowboy
För det första.. är du kille eller tjej ?
ska det gälla både killar och tjejer?

Jag är tjej. Tänker på råd för mig, så för bara tjejer.
Citera
2009-02-23, 03:47
Medlem
Stygians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltfisk
Har funderat på att bli eskort. Vad bör man tänka på?
Med tanke på säkerhet, sjukdomar, hur man hittar kunder, villkor osv.
Hur brukar ni göra, och hur brukar kunden bemöta er?

1. alltid skydd. oavsett vad kunden är beredd att betala till vissa gränser förstås

2. du bestämer plats

3. alltid ha med dig någon.som är beredd att ingrippa om någonting händer / sätt upp en dold kamera i rummet om någonting händer som inte ska hända så är hjälp snabbt till hands

4. skapa en hemsida alternativt gå med en service som sköter det åt dig mot en provision
och fixar kunder, förmodligen den lättaste

5. gör reklam främst internet. chatter är annars bra för kåta jävlar

6. möte,- uppbelyst område, befolkat, alternativt resturang, normalt kläd inget utstickande om inte kunden specifikt säger så, setill att kunden känner sig så bekväm som möjligt så att han/hon blir återkommande så ingen muddring tyvär. och kunden ska känna sig så anonym som möjligt

7. alltid förskottsbetalning

8. regelbunda kollningar mot diverse sjukdomar om du skulle få nåt

9. bestämt i förväg vad som är tillåtet och inte. och se till att det inte råder något missförstånd, att allting är glasklart. ingenting du inte är beredd att göra och att kunden förstår att du har en person som är beredd att ingrippa ifall han/hon går för långt

10. gör aldrig någonting utöver gratis, strikt proffessionellt. annars kan kunden förvänta sig mer och mer och bli våldsamt

11. visa upp läkarintyg med stämplat datum så kan du ta mer betalat av kunden att du är garanterad sjukdomsfri
Senast redigerad av Stygian 2009-02-23 kl. 03:49.
Citera
2009-02-23, 03:53
Medlem
saltfisks avatar
stygian:
Tack för tipsen.
gäller det även alltid skyddat vid oralt också?
hur gör man när man ses hos kunden med säkerhet?
Citera
2009-02-23, 04:27
Medlem
saltfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Cheezus så du överväger detta för att?
Jag har mött eskorter & de mår fan inte bra. Den happy horan är en myt.
Går enbart på de jag mött & de är satan så trasiga.

Jag har varit nyfiken och tänkt på det i år.. Jag kommer inte fortsätta om det får mig att må dåligt, är väldigt mån om mitt psyke. Vill stilla min nyfikenhet för att se om detta är något för mig.
Citera
2009-02-23, 04:58
Medlem
Stygians avatar
Citat:
stygian:
Tack för tipsen.
gäller det även alltid skyddat vid oralt också?
hur gör man när man ses hos kunden med säkerhet?

risken är mindre än vid vaginalt och analt men risken finns där och det är dumt att chansa.
du bestämmer vilken risk du vill ta och många kunder kanske inte uppskattar det men det får dem ta.

ta alltid något ställe där du känner dig trygg hoss först, och sen om kunden börjar bli regelbunden så kan du börja bedömma om det är värt risken, då finns det ett gäng metoder att ta till tex en gömd kamera i väskan in i lägenheten med en trådlös sändare och mottagare kostar inte mer än några hundra lappar, en tusenlapp, väl värt investeringen.
riktad mot dig

så någon kan övervaka, och alltid någon med dig oavsett hur många gånger du sett klienten förrut, antingen väntar i ett annat rum eller i en bil utanför, generellt kommer det alltid bli en bil utanför, kunden kan känna sig obekväm om han vet att det sitter en vakt i rummet brevid, och alla vill ha en kännsla av tillit. fast kunden ska alltid veta att du har någon med dig ifall att. av ren "säkerhetsåtgärd"

och ha alltid fri gång för han, om någonting skulle hända tex tillåt han inte att låsa ytterdörren.

och som en gyllene regel lita aldrig på kunden oavsett vad, han/hon kan se hur trevlig ut som helst, familj, vänner, den sötaset lilla hunden, alla har små eller stora demoner inom sig, just genom betalningensmomentet kan dem känna att dem kan komma undan med vad som helst, att dem är rättfärdigad det här eftersom dem har ju "trots allt" betalat för det och nej man kan inte jämnföra riskmomentet tex mot att sånt ska hända mot ett krog ragg för det är två skiljda världar som natt och dag. andra kunder och ofta andra förväntningar,

så om du har det tankesättet droppa det omedelbart.

du kommer nog garanterat hamna i en våldssituation, även om du inte så förvänta dig att du kommer, och var vaksam och förbered dig imot det så bra det går

och försök få fasta regelbunda kunder som återkommer
fast, bra och relativ säker inkomst och ta aldrig någonting för givet, speciellt på säkerheten

ha kontakt med andra som är aktiv innom området, ofta är dem värsta av dem värsta kunderna varit hoss andra och på så sätt kan du säkert undvika dem
Citera
2009-02-23, 05:06
Medlem
Stygians avatar
Citat:
Jag har varit nyfiken och tänkt på det i år.. Jag kommer inte fortsätta om det får mig att må dåligt, är väldigt mån om mitt psyke. Vill stilla min nyfikenhet för att se om detta är något för mig.

var noga med säkerheten bara, och med lite erfarenhet så kan du nog se ganska bra vilka kunder som är vettiga, och se till att du får så många regelbunda att du kan täcka ut schemat
så ska du nog se att så slipper du massa stress och oroligheter som kan komma med nya kunder, och är du osäker, skippa kunden.

sen får nog personer som jag att låta yrket farligare än det verkligen är

iaf så länge man vet vad man gör
Citera
2009-02-23, 08:45
Medlem
Foxymajas avatar
På den här sidan får du många bra tips.
http://www.louise08.com/tips/

Följ alltid din inre röst, pengar trycks de nya varje dag men de finns bara en av dig, känns de konstigt avboka alltid.

Satsa mycket tid på en seriös, snygg, fungerande hemsida.

Annonsera med planering

Stå på dig när killarna vill köra utan gummi eller snacka pris. Det ska alltid vara DINA regler som gäller hos dig!

Lycka till och Välkommen till en helt ny värld av massa äventyr och nya möjligheter!!!!
Citera
2009-02-23, 14:31
Medlem
BettanyMaids avatar
Några småråd bara.

- Ta alltid betalt i förskott.
- Svara inte på okänt nummer
- Tänk på att män som beter sig som gentlemän inte alltid är det.
- Acceptera inte prutare eller telefonrunkare.
- Låt dig inte luras av folk som vill "hjälpa dig" med att fixa hemsida eller med att annonsera.
- Använd alltid skydd.
Citera
2009-02-23, 18:10
Medlem
saltfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
Några småråd bara.

- Ta alltid betalt i förskott.
- Svara inte på okänt nummer
- Tänk på att män som beter sig som gentlemän inte alltid är det.
- Acceptera inte prutare eller telefonrunkare.
- Låt dig inte luras av folk som vill "hjälpa dig" med att fixa hemsida eller med att annonsera.
- Använd alltid skydd.

Hur kommer det sig att man inte ska svara på okänt nummer?
Citera
2009-02-24, 09:12
Medlem
Earl-Hickeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Cheezus så du överväger detta för att?
Jag har mött eskorter & de mår fan inte bra. Den happy horan är en myt.
Går enbart på de jag mött & de är satan så trasiga.
Genom ödets nycker har jag träffat mer horor än jag kan minnas.
Har vuxit upp med horor i familjen och deras hor vänner.Har även varit kund hos otaliga horor.Träffade en hora som kund men hon blev istället en av mina närmaste vänner.

Och därför lider jag inte av det där hor stigmat som många gör
utan har alltid sett till människan före yrket

Om det finns lyckliga horor? Javisst finns det det det finns åxå rödhåriga,blonda,tjocka,smala,fula.snygga,kåta,trå kiga,kuliga,trevliga,otrevliga,naiva,beräknande,du mma,smarta,snåla,givmilda,trasiga,olyckliga,sorgsn a,o.s.v

Ja man skulle nästan kunna säga att "dom" är ganska mänskliga med allt vad det innebär av olika personligheter
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in