• 1
  • 2
2009-01-14, 12:55
Bannlyst
Vad tycker ni om att röka mdpv? Själv känns det som att det är mycket större risk att få en od pga att ruset lägger sig snabbt och att man får ett starkare begär för mer, ungefär som heroinabstinens.
Citera
2009-01-14, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av souls100
Vad tycker ni om att röka mdpv? Själv känns det som att det är mycket större risk att få en od pga att ruset lägger sig snabbt och att man får ett starkare begär för mer, ungefär som heroinabstinens.

Att röka det är ju helt underbart, ruset slår på så jävla snabbt och slår nasal dosering med hästlängder!

Har själv inte rökt det så många gånger och på en hit så fick jag blackout och föll ihop, men kom snabbt upp på benen igen

Dom säger att det påminner om att röka crack(?) men jag vet inte om det stämmer.
Citera
2009-01-14, 18:19
Medlem
zodsters avatar
Har inte själv rökt det utan bara följt folk på bluelight som gjort det. Nackdelarna verkar väl vara att det starka ruset gör det väldigt mycket mer "fiendish"(alltså att man vill ta mer och mer). Denna bieffekt har inte jag kännt alls vid nasal administrering.

Edit: Om det sedan är kemiskt orent mdpv så kan det bli rätt ohälsosammt att röka.
Citera
2009-01-14, 21:44
Medlem
henke1984s avatar
Ja när man röker de kaka freebasar de så är återdoserings behovet STORT

Psykotiskt stort alltså

Citat:
Ursprungligen postat av zodster
Har inte själv rökt det utan bara följt folk på bluelight som gjort det. Nackdelarna verkar väl vara att det starka ruset gör det väldigt mycket mer "fiendish"(alltså att man vill ta mer och mer). Denna bieffekt har inte jag kännt alls vid nasal administrering.

Edit: Om det sedan är kemiskt orent mdpv så kan det bli rätt ohälsosammt att röka.
Citera
2009-01-14, 22:51
Medlem
Incabuloss avatar
hur röker man det då? nåt speciellt sätt?
Citera
2009-01-14, 23:10
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
Ja när man röker de kaka freebasar de så är återdoserings behovet STORT

Psykotiskt stort alltså
+1 Jag har suttit och rökt konstant i 3 dagar i sträck som mest, haha.
Citera
2009-01-16, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos
Man hettar upp det tills det blir ånga, rök. Andas in. Några mg räcker till
ett bloss. Ett bloss i taget räcker...

Obs. Man eldar inte, utan för värme underifrån.
Citera
2009-01-16, 14:02
Hur mycket måste du ta för att överdosera när du röker MDPV, TS? Nasalt (eller det kanske var oralt?) har ju folk tagit en bra bit över 100 mg.
Citera
2009-01-16, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos

crackway!'

folie, div rör att suga in röken med... se till att det inte brinner alls... du behöver bara "hetta" upp det så det kommer rök
Citera
2009-01-16, 20:10
Medlem
100mg!

Citat:
Ursprungligen postat av hochas
Hur mycket måste du ta för att överdosera när du röker MDPV, TS? Nasalt (eller det kanske var oralt?) har ju folk tagit en bra bit över 100 mg.

Hur mådde "folket" då? Rek. dos ligger runt 10 mg. Överstiger man 20-30mg
vin en gångs intag, brukar det resultera i AT-liknande, sunk, neg-läge.
100mg, kanske var det inte helt rent...
Citera
2009-01-16, 20:32
Citat:
Ursprungligen postat av Read-Bull
Hur mådde "folket" då? Rek. dos ligger runt 10 mg. Överstiger man 20-30mg
vin en gångs intag, brukar det resultera i AT-liknande, sunk, neg-läge.
100mg, kanske var det inte helt rent...

en gubbe på mindre än fyra dagar
http://bluelight.ru/vb/showthread.php?t=390583

80 mg snort över 6 timmar (personen väger endast 52kg)
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=47047

Hittar tyvärr inte just den rapporten jag syftade på först tyvärr, men där kanske du har lite intressant läsning om vad såna doser kan göra.

Jag har tagit doser från 15 till över 35 mg och jag har inte fått några negativa effekter, blev bara väldigt besviken på det efter allt som skrivits. Kände en hyfsad ökning i energi och en minimal förbättring i humör hur jag än doserade.
Det kanske inte var något för mig helt enkelt, eller så var det en dålig batch. I vilket fall som helst så orkar jag inte lägga mer pengar på det ifall jag blir lika besviken igen
Citera
2009-01-17, 00:05
Medlem
wearcapeflys avatar
När swim röker (från folie) så blir det en mörkgul "sörja" i botten, om man kör den under elden kommer rök - kan swim dra in röken i lungorna och fortfarande bli glad? Hur mycket kör ni när ni röker? Vi har kört i fyra timmar och ungefär 150 mg var, kommer vi fortfarande få ut nått om vi tar en hit? (Har kört ganska hårt ganska hårt de senaste tre dygnen (sex timmars sömn))
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in