Som ett resultat av "Imorgon börjar det"-tråden så skapar jag denna tråd. Den är en tråd där man ska skapa en symbol som kan användas på affischerna som senare kommer att spikas upp och skapas, för att visa en enighet.
En enkel, snygg symbol som kommer att förknippas med Sveriges Legaliseringskamp landet över!
Jag tänkte att denna tråd har en "limit" på en vecka, och därefter kommer en ny tråd dyka upp där bidragen ni skickar in (var kreativa, men försök att inte göra den allt för svår är mitt tips för en framgångsrik logga

) kommer att vara med i en omröstning. Bidraget med flest röster skall senare användas på dessa affischer. What do you say? Ni photoshoppare och andra konstnärer, var kreativa och ambitiösa, det här kan vara början på något seriöst!
Tillägg: Efter feedback i den andra tråden så kom idén att även ha en slogan upp. Mitt bidrag till denna slogan är:
"Den enklaste lösningen är oftast den rätta. - Legalisera, reglera, kontrollera."
Folk som kollar in tråden och/eller lägger upp loggor eller slogans får gärna komma med konstruktiv kritik på andra bidrag.