• 1
  • 2
2008-11-28, 01:49
Medlem
http://www.hamsterpaj.net/diskussion...ruk/sida_1.php

Vad tycker man om snthr?

Inlgget som det snackas en del om finns att lsa hr: http://knarkaratt.foo.se/

Hr snt hr hemma p en sida fr ungdomar eller inte?
Citera
2008-11-28, 02:06
Medlem
Red Machines avatar
Det r inte en frga om det hr hemma eller ej utan vad sidans gare anser skall frekomma p sidan. Killen skrev ju ett vlskrivet inlgg varfr han gjorde som han gjorde och det r vl fint. Jag personligen tycker att det r dumt att droger glorifieras till ngot positivt ven om jag inte har ngot mot att FB har ett drogforum av den enkla anledningen att det finns en ldersgrns p detta forum. Men som sagt r bde min och din sikt ovsentlig d det faktiskt r fullt tilltet att gna sig t censur p en privat sida.
Citera
2008-11-28, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Det r inte en frga om det hr hemma eller ej utan vad sidans gare anser skall frekomma p sidan. Killen skrev ju ett vlskrivet inlgg varfr han gjorde som han gjorde och det r vl fint. Jag personligen tycker att det r dumt att droger glorifieras till ngot positivt ven om jag inte har ngot mot att FB har ett drogforum av den enkla anledningen att det finns en ldersgrns p detta forum. Men som sagt r bde min och din sikt ovsentlig d det faktiskt r fullt tilltet att gna sig t censur p en privat sida.

S du tycker inte ungdomar har rtt till information om hur man gr rtt nr man tar droger? Ungdomar kommer ta droger oavsett om de lst p eller inte, d r det vll bttre att de vet vad de hller p med n att de skjuter nlar p mf?
Citera
2008-11-28, 03:32
Medlem
SilentVictorys avatar
r man s dum att skjuta nlar s fr man fan skylla sig sjlv om det gr helt t helvete ocks.

Och att sprida propaganda fr olagliga substanser p forum och dylikt r bara sjukt.
Citera
2008-11-28, 06:59
Medlem
ayanamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amensentis
S du tycker inte ungdomar har rtt till information om hur man gr rtt nr man tar droger? Ungdomar kommer ta droger oavsett om de lst p eller inte, d r det vll bttre att de vet vad de hller p med n att de skjuter nlar p mf?

Hamsterpaj har lika stor rtt att lagra vilken information de vill eller inte vill p sina egna servrar de ger och betalt fr. Tycker du att sdan information skall finnas p internet fr du starta en egen sida dr du str fr kostnaderna.
Citera
2008-11-28, 12:07
Medlem
Red Machines avatar
Citat:

Nej det r inte hamsterpajs uppgift. Dumt att normalisera ett sjukt beteende bland ungdomar men det r min personliga sikt botten i detta r att Hamsterpaj vljer sjlva vad som finns p deras sida och det r inte censur utan en form av yttrandefrihet.
Citera
2008-11-28, 14:52
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Det tycker inte jag. Natural selection/Darwinism r ngot bra, och roligt att se/titta p

r man s jvla dum fr man skylla sig sjlv.
Citera
2008-11-28, 20:03
Medlem
Monkeyspanks avatar
Hller med TS, om nu vrat samhlle r s sjukt att snorungar slr i sig kan man vl tminstone hjlpa dem att sl i sig ngolunda serist.
Citera
2008-11-29, 01:14
Medlem
Circes avatar
Om man brjar ge tips p hur man bst tar olagliga droger p ett ppet forum, kan man lika grna ge tips hur man misshandlar flickvnnen/pojkvnnen p bst stt utan att det mrks p kroppen eller hur man vldtar ngon utan att ka fast fr det.

P en privatsida r det garen som bestmmer vad som fr skrivas dr, bara att acceptera.
Citera
2008-11-29, 03:31
Medlem
fattonys avatar
Om denna information r lmplig fr ungdomar kan debatteras, men Hamsterpaj bestmmer sjlva vad de vill ha p sin sida, punkt slut.

Citat:
Ursprungligen postat av Circe
ge tips hur man misshandlar flickvnnen/pojkvnnen p bst stt utan att det mrks p kroppen

Telefonkatalog + basebolltr funkar bra har jag hrt.
Undersidan av ftterna r ocks bra att sikta mot.

http://www.washingtontimes.com/news/...-121303-6619r/
Citera
2008-11-29, 20:33
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
http://www.hamsterpaj.net/diskussion...ruk/sida_1.php

Vad tycker man om snthr?

Inlgget som det snackas en del om finns att lsa hr: http://knarkaratt.foo.se/

Hr snt hr hemma p en sida fr ungdomar eller inte?

Jag tycker det r fel att censurera den hr typen av inlgg. Hamsterpaj r en sida fr ungdomar och mnga av dagens ungdomar anvnder droger. Sjlvklart r det bttre att dom gr det utan att skada sig. Det hade ju givetvis vart bttre ifall ungdomar inte anvnde droger alls, men det r inte realistiskt.
Citera
2008-11-29, 20:38
Medlem
Det roliga r att de anvnder propagandasidor som kllor <3
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem