Finns lite dligt med information om denna substans. Den r vl inte klassad som hlsofarlig eller? Nn som har prvat denna substans fr grna uttala sig och gemfra rusets egenskaper med mephedrone.
Nn som har nn aning om vad priset r p butylone? Jag skulle f en reship mephedrone pga att det fastnat i tullen, men tnkte byta och ha dom att skicka butylone istllet, men han sger att jag bara fr hlften av mngden mephedrone jag skulle ha ftt. r butylone faktiskt dubbelt s dyr som mephedrone?
Finns lite dligt med information om denna substans. Den r vl inte klassad som hlsofarlig eller? Nn som har prvat denna substans fr grna uttala sig och gemfra rusets egenskaper med mephedrone.
Nn som har nn aning om vad priset r p butylone? Jag skulle f en reship mephedrone pga att det fastnat i tullen, men tnkte byta och ha dom att skicka butylone istllet, men han sger att jag bara fr hlften av mngden mephedrone jag skulle ha ftt. r butylone faktiskt dubbelt s dyr som mephedrone?
Dubbelt s dyrt r det verkligen inte. 1g p EU-L koster 23 euro och 1g Mephedrone 21 euro. Ta Mephedronet dessutom s vet du ju att det r bra.
Har testat bde mephedrone, butylone och methylone. Tycker inte det r ngra strre skillnader, utan r i princip samma. Methylonet var vl dock snppet skarpare. Och av butylonet mdde jag smtt illa i ngon halvtimme, men sen var det nice det med.
Fr hem bk-MBDB frn eul nu i dagarna och hade ett par frgor till er som testat. Det finns ju inte mycket info om denna verhuvudtaget. Vad r en lagom startdos oralt? r det ungefr samma dos som p meph? Gr det att ta den nasalt och isfall vilken r en lagom dos? Skulle vilja hra lite synpunkter p ruset och dess lngd. Tack p frhand!
Den nd skillnaden jag mrkte var att p butylone s var det lite mer frgrikt och man pratar s jvla mycket mer. Jag har ocks lite svrt att somna utav metylone. Tycker dock att det r en riktigt fin substans
Vldigt besviken p ruset. Ingen hjdare alls tyckte jag. Testade substansen i fredags men knde inget alls jmfrt med t.ex. meph eller methylone. Tnker inte bestlla detta igen i alla fall .
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!