2008-11-26, 15:40
Medlem
Finns lite dligt med information om denna substans. Den r vl inte klassad som hlsofarlig eller? Nn som har prvat denna substans fr grna uttala sig och gemfra rusets egenskaper med mephedrone.
Nn som har nn aning om vad priset r p butylone? Jag skulle f en reship mephedrone pga att det fastnat i tullen, men tnkte byta och ha dom att skicka butylone istllet, men han sger att jag bara fr hlften av mngden mephedrone jag skulle ha ftt. r butylone faktiskt dubbelt s dyr som mephedrone?
Citera
2008-11-26, 16:56
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hush.stroke
Finns lite dligt med information om denna substans. Den r vl inte klassad som hlsofarlig eller? Nn som har prvat denna substans fr grna uttala sig och gemfra rusets egenskaper med mephedrone.
Nn som har nn aning om vad priset r p butylone? Jag skulle f en reship mephedrone pga att det fastnat i tullen, men tnkte byta och ha dom att skicka butylone istllet, men han sger att jag bara fr hlften av mngden mephedrone jag skulle ha ftt. r butylone faktiskt dubbelt s dyr som mephedrone?
Dubbelt s dyrt r det verkligen inte. 1g p EU-L koster 23 euro och 1g Mephedrone 21 euro. Ta Mephedronet dessutom s vet du ju att det r bra.
Citera
2008-11-26, 18:32
Medlem
TomiXIIs avatar
Ungefr som mephedone... Kanske lite mindre verkningstid..
Citera
2008-11-26, 22:49
Medlem
Har testat bde mephedrone, butylone och methylone. Tycker inte det r ngra strre skillnader, utan r i princip samma. Methylonet var vl dock snppet skarpare. Och av butylonet mdde jag smtt illa i ngon halvtimme, men sen var det nice det med.
Citera
2008-12-10, 18:50
Medlem
Proteges avatar
Fr hem bk-MBDB frn eul nu i dagarna och hade ett par frgor till er som testat. Det finns ju inte mycket info om denna verhuvudtaget. Vad r en lagom startdos oralt? r det ungefr samma dos som p meph? Gr det att ta den nasalt och isfall vilken r en lagom dos? Skulle vilja hra lite synpunkter p ruset och dess lngd. Tack p frhand!
Citera
2008-12-10, 18:53
Medlem
evions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hush.stroke
Den r vl inte klassad som hlsofarlig eller??
Det undrar jag ocks. Jag ska se om jag hittar en lnk fr att besvara frgan.
Citera
2008-12-10, 19:00
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evion
Det undrar jag ocks. Jag ska se om jag hittar en lnk fr att besvara frgan.

Den ska inte vara det. Bara MBDB som r klassat som hlsofarligt, men det r ju inte samma substans.
http://www.riksdagen.se/webbnav/inde...11&bet=1999:58
Citera
2008-12-10, 19:05
Medlem
Flufffens avatar
Den nd skillnaden jag mrkte var att p butylone s var det lite mer frgrikt och man pratar s jvla mycket mer. Jag har ocks lite svrt att somna utav metylone. Tycker dock att det r en riktigt fin substans
Citera
2008-12-11, 00:44
Medlem
henke1984s avatar
Den e fin och kombinera med mephedrone
Citera
2008-12-12, 17:18
Medlem
Proteges avatar
fick hem av EUL idag ska testas ikvll . Brjar nog med att bomba 200 mg och sen fyller p med bomber under kvllen eller eventuellt ngon nsa.
Citera
2008-12-14, 17:50
Medlem
Proteges avatar
Vldigt besviken p ruset. Ingen hjdare alls tyckte jag. Testade substansen i fredags men knde inget alls jmfrt med t.ex. meph eller methylone. Tnker inte bestlla detta igen i alla fall .
Citera
2009-03-09, 16:23
Medlem
Lucchese1s avatar
Fick hem en 1a B1 idag och undrar vilket alternativ r bst, snorta eller bomba?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in